Tělový peeling s olivovým olejem od Avonu

by - 10:50

Tento peeling mám už delší dobu a jsem s ním opravdu moc spokojená, ale zjistila jsem, že na něj ještě nebyla žádná recenze, takže to musím hned napravit :)


Jestli mě sledujete delší dobu, tak možná víte, že většina produktů z řady Planet Spa od Avonu mi vyhovuje. Nejlepší jsou hlavně jejich tělové krémy, ale moc ráda zkouším i další produkty a tak se ke mě dostal i tento peeling. 
Má krásný obal tak jako všechny ostatní produkty z této řady, který je matný a má lesklé pouze zlaté detaily. Podle mě to vypadá krásně a luxusně, takže balení je za mě opravdu povedené. Peeling je v klasické tubě, takže se dávkuje zmáčknutím. To mi vyhovuje, protože konzistence není úplně tekutá ani hustá, takže se dá hezky dostat ven a zároveň se mi dobře koriguje množství. 

Samotný obal není moc přeplácaný, zepředu jsou takové ty hlavní nápisy a vzadu podrobnější popis produktu a složení.

Peeling se používá klasicky a to tak, že se nanáší krouživými pohyby na vlhkou pokožku. Líbí se mi, že se částečky nerozpouští rychle, takže mám dost času na obroušení pokožky. Částečky také jsou tak akorát hrubé, drobné a je jich hodně. Navíc peeling krásně voní, takže jeho používání je opravdu příjemné a relaxační. Pokožka je po něm hezky hebká a přijde mi i trochu hydratovaná, ale i tak většinou používám po sprše tělový krém. 
Detail částeček a konzistence:

Celkově peeling hodnotím výborně, protože jsem nenašla ani jednu věc, která by mi vadila nebo mi nevyhovovala. V budoucnu bych si určitě chtěla pořídit nějaký další peeling z této řady a možná bych vyzkoušela i jinou verzi. V tubičce je ho 200 ml a to vám vydrží opravdu na dlouho, protože by se peeling měl používat 1-2x týdně a navíc ho není třeba moc. Jeho cena je normálně nějak do 200,-, ale často bývají na tuto řadu slevy, takže se dá pořídit i za nižší cenu. 

Máte taky tak moc rády řadu Planet Spa? Jaký produkt nebo produkty jsou podle vás ty top? Jaký je váš nejoblíbenější tělový peeling?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)