Odličovací týden #4- Osvěžující čistící pleťový gel od Avonu

by - 8:56

Tento gel jsem už viděla u několika blogerek/youtuberek a byly s ním moc spokojené. No a já nebudu výjimkou, protože gel je opravdu super :)
Gel se objevil v katalogu teprve nedávno a zaujal mě, takže jsem si ho musela pořídit. Měl by čistit póry do hloubky a odstranit z pleti nečistoty. Je vhodný i pro citlivou pleť a dokonce na všechny typy pleti :) Je bez parabenů a bez mýdla.

Obal gelu se mi moc líbí, protože vypadá hezky a není přeplácaný. Dávkuje se klasicky zmáčknutím tuby a produkt vyjede otvorem na dně. 

Gel má opravdu gelovou konzistenci, je průhledné barvy a má hrozně příjemnou a hezkou čistou vůni. Nanáší se na navlhčenou pleť, chvíli se masíruje do pleti a poté se jen smyje vodou. Po smytí je pleť hebká, dočištěná a líbí se mi, že není ani trochu vysušená, což mě hrozně překvapilo. Jen bych chtěla ještě upozornit, že byste se měli vyhnout okolí rtů, protože pokud se vám pěna dostane do pusy, tak hnusně chutná. 

Konzistence:

Složení:

Je ho 150 ml a mám pocit, že se jeho cena pohybuje kolem 150,-. Nevím to určitě, ale jsem si jistá, že se často objevuje v akcích, takže ho jde pořídit za super cenu. Já bych ho mohla doporučit a dokonce už mám i druhé balení tohoto gelu. A myslím si, že ani to nebude poslední :)

Máte s gelem zkušenost? Co říkáte na pleťovou kosmetiku z řady nutraeffects? Máte v této řadě už nějakého oblíbence? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Zní opravdu zajímavě! :) Zrovna dnes jsem se koukala do katalogu Avonu, tak ho budu muset prohlédnout ještě jednou :) Z Avonu mi nejvíce sedí na pleť černá maska, která je naprosto úžasná a mám v plánu udělat i na nic recenzi v nejbližší době :) Tak budu ráda, když se ke mě na blog podíváš :)

    Zároveň mě i napadlo, jestli by jsi nechtěla změnit vzhled tvého blogu, moc ráda bych ti ho udělala. Když tak mi dej vědět, Raduš, a můžeme se domluvit.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na gel mrkni ;) a o změnu vzhledu zájem nemám, ale děkuji.

      Vymazat
  2. Já k Avonu přístup nemám, takže s jejich kosmetikou nemám žádnou zkušenost, ale celkově se mi gel moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon se dá sehnat i na plno eshopech s kosmetikou :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)