Brandnoozbox za září 2016 :)

by - 8:30

Minulý měsíc jsem vydala Brandnoozbox článek jako souboj posledních 2 balíčku, tentokrát udělám zase klasicky jeden balíček. :)


Monnami ovocné pyré- tyhle pyré mě docela zaujaly, protože jsou plné ovoce a zeleniny a navíc neobsahují lepek, přidaný cukr, konzervační látky a mléčných složek. Obsahují hlavně vitamíny, minerály a vlákninu. Máme 2 příchuti- jablko+banán a jablko+švestka. Já sama ochutnám tu švestku a jsem na to zvědavá. Akorát se mi moc nelíbí to balení, protože v takových baleních může být třeba plíseň, které si nemáte jak všimnout. V balení je 125 gramů a jedno balení stojí 35-38,-.

Jojo bonbóny koktejl bar a kavárna- nechala jsem si tu kávovou verzi a hned jsem ji i ochutnala. Je to taková neobvyklá příchuť, ale chutná mi to. Bonbony nejsou úplně želatinové, jsou z podobné hmoty jako klasické vexty. Ale musím se přiznat, že mě to zas tolik nezaujalo a nevím jestli si je koupím znova. V balíčku je 80 gramů a stojí 16,-.

Orion Já pistácie- celkově jsou 3 příchuti- pistácie, kokos a karamel+oříšky. Já měla v balíčku zrovna pistácii, ale ještě jsem čokoládu neochutnala. Je to klasická mléčná, takže si myslím, že bude chutnat dobře. 44 gramů stojí 14,-.

Nestlé Nesquik Delice- je to cereální tyčinka, která obsahuje vitamíny a minerály. V dopise píšou, že by to měla být prostě cereální tyčinka, která skvěle chutná. Já ji nezkoušela, takže nemohu posoudit. Má 23 gramů a stojí kolem 10,-.


Semtex Cactus- měla by to být nejprodávanější příchuť tohoto energy drinku a já mám pocit, že jsem ji v minulosti už také ochutnala, ale nejsem si jistá, jestli mi chutnala. Energy drinky nepiju často, ale sem tam si nějaký dám, takže mi v balíčku nevadí. Má 500 ml a stojí 33,-.

Mattoni Grapefruit- obecně nemám ráda grepy, ale přišla jsem na to, že mi jako příchuti různých nápojů anebo vůně v kosmetice hrozně vyhovují. Minerální vodu jsem hned vypila a moc mi chutnala, takže bych si ji určitě pořídila znova. 1,5 litru stojí 17,-.

Jupík Lucky Fruit- v balíčcích mohly být 3 příchuti- jahoda+jablko+kiwi nebo pomeranč+mrkev+citrón anebo třešeň+banán+pomeranč. My máme tu první variantu a ta se mi líbí i ze všech nejvíce. Pitíčko by mělo být bez konzervantů, umělých barviv a sladidel, ale i tak si myslím, že to asi nebude složením to nejlepší. Určitě od toho nečekejte 100% džus. Krabička má 200 ml a prodává se za 10,-.


Malva kremžská hořčice- v balíčku mohla být i obyčejná, která by se u nás asi více využívala, ale to nevadí, spotřebujeme i tuto. Zdá se mi, že nějaká hořčice této značky už v minulosti v boxu byla. Ale tak úplně mě jako produkt nenadchla ani neurazila. Sklenička má 350 gramů a stojí 25,-.

Vitana čočková a bramboračka- tyhle polévky už v boxu byly určitě, takže jsme už stihli ochutnat z červené čočky (ta byla docela dobrá) a z ovesných vloček (ta nám nechutnala). Tady je bramboračka a čočková, tak uvidíme jak budou chutnat. Osobně nemám ráda polévku z obyčejné čočky, takže si myslím, že mi asi nebude chutnat, ale bramboračka by snad mohla být lepší. Obě jsou na 4 porce a každá stojí 30,-.


Zhodnocení boxu:
Celkem se v boxu nacházelo 12 produktů a jejich celková cena dosáhla částky 274,-. O cenách a počtu produktů za minulý a předminulý měsíc si můžete přečíst zde.
Tenhle box se mi docela líbil. Byla bych radši kdyby tam místo těch polévek byl jiný produkt, ale přežiju to. Nejlepší věc v tomto boxe pro mě byla Mattoni a ovocné pyré.

Jak se box líbí vám? Oplatí se podle vás za tu cenu, za kterou se prodává? Jaký produkt je podle vás ten nejlepší? :)

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)