Odličovací týden #1- Micelární voda od Yves Rocher

by - 15:56

Při psaní tohoto článku jsem zjistila, že se mi teď nashromáždilo několik produktů na odličování, takže mě napadlo, že bych tento týden nazvala jako ODLIČOVACÍ  a všechny články by se tak věnovaly právě odličovacím a čistícím produktům. Napište mi, zda se vám to zdá jako dobrý nápad, mohla bych takovou sérii článků vydávat častěji i na jiné téma nebo značku. :)
Celou sérii bych chtěla započít micelární vodou od Yves Rocher.


V minulosti jsem si v prodejně Yves Rocher koupila sadu 3 miniaturek a jednou z nich právě byla tato micelární voda. Do té doby jsem měla zkušenost akorát s tou růžovou pro suchou pleť (recenze), u které mi vadil lepkavý pocit na pleti, ale dalo se to přežít a spotřebovala jsem ji. Myslela jsem si, že tahle její ségra bude stejná, ale zmýlila jsem se. :)

Micelární voda by měla být 2v1 spolu s tonikem. Takže nejen, že by pleť po použití měla být čistá, odlíčená a svěží, ale i tonizovaná. Navíc by měla být pleť po použití krásně čistá a hydratovaná. Toto je její popis a tady si můžete prohlédnou samolepku na obale:

Někdy v létě přišlo Yves Rocher s novým a větším balením této micelárky, takže jsem sáhla rovnou po něm. Líbila se mi i ta pumpička, která je praktická a opravdu se s ní micelárka lépe a rychleji dávkuje. Problém trochu nastává když je micelárka u konce, protože pak nesmíte lahvičku nijak nahnout jinak se produkt nenasaje do té dávkovací trubičky. 

Micelární voda je bezbarvá a má hrozně příjemnou vůni, stejnou jakou má celá tato modrá řada. Pleť krásně odlíčí a sundá veškerý makeup. Používám ji jen na odlíčení obličeje a obočí, potom s ní akorát přejedu jednou oči, abych smyla zbytky mastných odličovačů. Na pleti nelepí a ani ji nijak nevysušuje, prostě ji nemám co vytknout. 
Složení:

Tahle micelární voda má 390 ml, které stojí kolem 200,-. Dá se sehnat i v menší lahvičce bez pumpičky, která má 200 ml a stojí kolem 160,-. Uvádím ceny pouze orientačně a i v nějaké akci, normální ceny jsou o trochu vyšší, ale mají často akce. Já například 2 390 ml balení kupovala asi za 330,- nebo tak nějak. Micelární vodu bych si klidně koupila znovu, ale musela by být nějaké hezké akci, protože plná cena je pro mě trochu vysoká. 

Máte s micelární vodou nějakou zkušenost? Používáte pleťové nebo odličovací produkty od značky Yves Rocher? Který produkt byste doporučily a který naopak ne? 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Micelárka vypadá pěkně :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně používám růžovou od Garnier, ale tahle nevypadá špatně, tak až budu shánět novou, určitě se po ní mrknu :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mi moc nesedla, ale naopak ta dvoufázová je fajn :)

      Vymazat
  3. Mám s micelárkou zkušenost a já ji používala na čištění pleti :) Protože jsem ji před tím měla v menším balení a právě mi přišlo, že mám s odličováním problém, takže jsem ji nechala na pleť. Líbi se mi vůně, já ji zrovna tento měsíc dopotřebovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na odlíčení pleti seděla, na oči jsem ji nezkoušela, ale na pleť pro mě byla opravdu fajn :)

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že od Yves jsem ještě nic nezkusila, ale musím to jednou zlomit a něco si zkusit, strašně mě ta značka láká! :)
    Já jsem si v poslední době oblíbila čistící ubrousky na odličování :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, používáte tu vodu před nebo po odličovím mléku? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)