Odličovací týden #5- Dvoufázová micelární voda od Garnier

by - 8:30

Tuhle micelárku jste už určitě musely někde zaregistrovat, protože hodně lidí o ní mluvilo a navíc v době kdy vyšla, tak byla jediná taková v nabídce. Já si ji nejprve nepořizovala, ale když jsem se od kamarádky dozvěděla, že neštípe v očích, tak jsem ji prostě musela mít. 


Nebudu lhát, chtěla jsem si ji pořídit kvůli velkému objemu a nízké ceně vzhledem k množství uvnitř. Chtěla jsem ji používat místo očního odličovače, protože by se na tom dalo slušně ušetřit. Navíc mi kamarádka říkala, že v očích neštípe, takže jsem po ní sáhla také. 
Po protřepání složky vytvoří toto:

Micelární voda obsahuje micely, odličovací olej a známý olej. Měla by odstraňovat všechny typy makeupu, eliminovat nečistoty a zklidnit pleť. 

Na obale celkově je docela dost popisů, ale moc mi to nevadí. Toto se píše na zadní straně. 

Jak už jsem psala. má 2 složky žlutou (olejovou) a průhlednou. Složky zůstávají smíchané dostatečně dlouhou dobu a díky tomu se s ní dobře odličuje. Já ji používám pouze na oči, protože je mastnější a na pleti ten pocit mastnoty nemám ráda. V očích mě neštípe, ale je třeba se ji naučit dávat to správné množství, protože když se jí dá hodně a při zmáčknutí tamponku nějaká část vyteče do oka, tak to není nejpříjemnější. Takže na to pozor :) Jinak má moc příjemnou vůni, která by ale mohla někoho trochu obtěžovat, protože je docela výrazná. 
Složení:

Ještě jsem zapomněla zmínit dávkování, které tak nějak klasické a nemám problém s jeho používáním. 

Micelárky je v balení opravdu dost- 400 ml. No a její cena se pohybuje do 200,-, já ji kupovala ve slevě za 160,-. Když si vezmete cenu versus množství, je to super. Já jsem s ní spokojená a do budoucna bych si ji chtěla kupovat na odličování očí, protože se na tom dá hezky ušetřit. :) Na pleti asi také bude fungovat dobře, když odlíčí bez problému řasenku i linky, ale mě osobně by vadil ten mastný povlak a to i přesto, že v 80% případů si pleť po odlíčení oplachuju. 


Máte s micelární vodou zkušenost? Zaujal vás ten inovativní nápad dvoufázové micelární vody anebo vás to nechalo úplně chladnou? Jakým produktem nejraději odličujete oční okolí? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tuhle micelárku jsem zatím vyzkoušela jen jednou, když jsem si ji půjčila od sestry, ale první dojem jsem z ní neměla vůbec špatný, pleť mi odlíčila bez problémů :) Na oči používám vždy nejraději něco olejového a mastný pocit mi nevadí, po odlíčení pleť vždy ještě oplachuji a dál čistím :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem už psala, já si pleť také většinou oplachuju, ale nelíbí se mi to, že bych měla mít mastný pocit na celé pleti. :)

      Vymazat
  2. Mám ji a nenadchla mně, prostě mi vadí ten mastný film na pleti po použití. To se asi od micelárky s olejovou složkou dalo čekat, tak jí to nemám za zlé, ale mně to na pleti vadí. Takže budu dál kupovat buď klasickou růžovou micelárku Garnier nebo tu z řady Pure, ty mi sedí mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle micelárku jsem ještě neměla, ale mě by ta olejová složka vůbec nevadilo. Někdy se odličuji i se samotným olejem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)