Odličovací týden #3- Zklidňující tonikum od Yves Rocher

by - 9:59

Tímto tonikem bych chtěla pokračovat v sérii odličovacího týdne. Tonikum jsem si vybrala u jedné slečny v rámci výměny na vinted, protože bylo určené pro suchou pleť a celkově se mi pleťové produkty od Yves Rocher moc líbí.



Tonikum má sloužit ke zklidnění pleti, k osvěžení a hydrataci. Zklidnění mají zajistit výtažky z rostliny sporýšovka východní, které se získávají 100% přírodní cestou.
Na obale najdete klasicky popis produktu.

Tonikum se dávkuje pomocí střičky, která je podle mě trochu zbytečná a produkt by byl lepší v lahvičce. Nebo alespoň pro ten způsob, jakým ho používám já. Pokud tonikum někdo používá jen na osvěžení pleti během dne, tak je střička praktická. Ale já tonikem ráno chci očistit pleť před nanesením krému, takže mi dávkování střičkou úplně nesedí. Většinou dávkování odšroubuju a tonikum si na tamponek naliju anebo ho na tamponek nastříkám. Ale díky tomu ho pak spotřebovávám rychle.

Tonikum je na pleti příjemné, rychle se vstřebá a nenechává lepkavý povlak. Moc se mi líbí i jeho příjemná vůně, i když se na obale píše, že by měl být bez vůně. Pleť je po něm zbavená prachu a nečistot z povrchu, ale do hloubky určitě nečistí, nemá to ani v popisu, takže se to od něj nemůže ani chtít. A z tohoto důvodu bych si už asi tonikum nepořídila. Toho, že pleť nemá za úkol čistit jsem si všimla až v průběhu používání, tak jsem si řekla, že ho spotřebuju, ale kdybych to věděla dřív, tak ho asi ani nezačnu používat.
Složení:

Takže když to vezmu kolem a kolem, tak produkt jako takový není špatný, ale nemá na pleť žádný větší vliv, kvůli kterému bych ho potřebovala znovu. Ale jak už jsem psala, tak ho chci dodělat a vzhledem k tomu, že mi zbývají jen cca 2/5 balení tak to půjde docela rychle :)
V lahvičce je 150 ml tonika a jeho cena je kolem 170,-. Rozhodnutí zda koupit nebo nekoupit nechám na vás.

Máte s tímto produktem nějakou zkušenost? Jak vám tonikum vyhovuje? Máte zkušenost s nějaký produktem z řady pro suchou pleť od Yves Rocher? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)