Krémy na ruce od značky Dermacol a Ziaja

by - 14:45

Venku už se začíná docela ochlazovat, takže je třeba pečovat více o i ruce. Já aktuálně používám tyto 2 krémy a ráda bych vám je představila. 

Krém na ruce s vůní belgická čokoláda od Dermacolu
Krém na ruce má krásný obal stejně jako ostatní produkty z řady Aroma Rituals. Na obale jsou takové ty klasické nápisy. 

Dávkování je také klasické pro tento typ balení. Krém se mi dávkuje dobře a je to praktické. Víčko se dobře otevírá a bez problému drží uzavřené, takže se vám krém třeba v kabelce nevylije. 

V nabídce je několik vůní, já mám belgickou čokoládu. Voní mi spíše jako sušenky Pims (takové ty jak je tam džem a pak nahoře čokoláda). Vůně je hezky výrazná a provoní i kůži. Ale už od několika lidí jsem slyšela, že je po čase tato vůně přestala bavit, takže ho nepoužívám pořád a střídám proto 2 krémy na ruce. Jeho konzistence není úplně hustá, ale ani úplně řídká, prostě tak akorát. 
Jeho hydratace je pro mě v pohodě, ale nedá se říct, že by moje ruce byly extrémně vysušené. Takže bych ho spíše doporučila někomu, kdo má lehce vysušené ruce a nepotřebují extra velkou péči. Vstřebává se rychle a pokožka je po něm hebká. 

Složení:

Krém na ruce se mi líbí a používám ho moc ráda. Nejvíce ze všeho se mi na něm líbí ta vůně, ale i tak nemám v nejbližší době v plánu si ho znova pořídit, protože mám v zásobě hned několik jiných krémů na ruce. V tubě je 100 ml a prodává se asi za 50,-. 

Krém na ruce kakaové máslo od Ziaji
Tento krém na ruce má neobvykle balení pro krém na ruce, ale i tak se mi líbí. Zatím se mi z něj dávkuje produkt dobře, spotřebovala jsem asi necelou půlku. Nejsem si jistá, jak to bude v budoucnu a myslím si, že to balení právě nebude nejlepší, už jen kvůli tomu, že okraje se nedají tak lehce zmáčknout. Ještě mě napadá jedno negativum obalu a to že se rychle poškrábe. Jinak je podle mě obal hezký a vzadu je opět klasický popis.


Dávkování je opět klasické, víčko se dá dobře otevřít a zároveň hezky drží. 

Vůně krému je moc příjemná, voní úplně stejně jako většina produktů z této řady (vyzkoušela jsem několik vzorečku už v minulosti). Jeho konzistence je podobná jako u krému výše, ale při rozmazávání na kůži se jakoby roztopí a pak z něj cítím něco olejového. Vstřebává se docela rychle a pokožka je po něm hebká, ale ten pocit hebkosti docela rychle vyprchá. 

Složení:

Krém na ruce se mi taky líbí a používám ho ráda i přes nižší hydrataci, ale vždycky si ho nanesu větší množství nebo si ruce namažu víckrát po sobě. Znova bych krém už ale mít nemusela, protože to není až takový skvělý pomocník, bez kterého bych se už nikdy neobešla. V tubě je 80 ml a stojí kolem 50,-. 

Konzistence obou krémů vedle sebe:

Máte s krémy nějakou zkušenost? Jaká vůně Aroma Rituals krému na ruce je podle vás ta nejlepší? Jaký krém na ruce je podle vás ten nejlepší a opačně, který byl ten nejhorší, co jste kdy vyzkoušely? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Od Dermacolu mám krémy ráda, od Ziaji jsem je nezkoušela, ale ráda bych :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. S krémy žádnou zkušenost nemám, jelikož se pohybuji ve zdravotnictví, tak z časté dezinfekce rukou mám ruce opravdu dost vysušené a zatím úplně nejlepší krém je pro mě asi krém od značky Yes!Nurse :) A co mi nevyhovovalo je třeba zase krém na ruce od Dove z řady DermaSpa, nelíbí se mi, jak jsou tyhle produkty nacpané silikony :/
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, ten Dove jsem jednou vyzkoušela od mamky a na rukách mi byl šíleně nepříjemný... :/

      Vymazat
  3. Já měla ten krém od Ziaji a taky jsem si ruce mazala víckrát. Na mé ruce měl hodně slabou hydrataci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, třeba pro moji mamku by určitě nestačil, ta má extrémně suché ruce.

      Vymazat
  4. Já mám krém na ruce od Dermacolu, ale ve variantě Irská kává. Krásně voní, já mám tuhle vůni ráda, ale připadá mi, že moc nehydratuje, ale zase já patřím k těm, kdo trpí na hodně suché ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost možné, já mám ruce vysušené jen občas a ne moc, takže mi na to pomůže :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)