Brandnoozbox za červen 2014 :)

by - 6:30

Včera odpoledne přišel další box, tak jsem se rozhodla hned napsat článek :) 
Obsah boxu tentokrát vypadal nějak takto:

Jako první boxu tentokrát je Dolmio Bazalka, což je omáčka pro přípravu boloňských špaget. To se u nás doma určitě využije a už se těším až si ji dáme někdy na oběd :) Na trhu je k dostání od dubna 2014 za 52,-. Má 500g.

Dalším produktem na seznamu jsou Orbit Bubblemint žvýkačky. Hned jsem jednu musela vyzkoušet a jak chutná? Pokud si dokážete vybavit chuť takových těch dlouhých placatých dětských žvýkaček od Orbit, tak chutná stejně akorát v chuti jde cítit i mentol. No chutnají mi moc :) V balení je klasické množství (10ks), měly by být normálně k dostání (přitom jsem je ještě nikdy neviděla) a cena je 12,- za 14g. 
Žvýkačky můžete vidět na fotce níže :) 

Když už děláme doma něco s rajčaty. tak používáme čerstvá, ale myslím si, že bude super vyzkoušet i krájená rajčata v plechovce od Valfrutta. V dopise není psáno nic o tom, zda se prodávají nebo ne, ale v balení je 400g a cena je 37,-.

Jupík Crazy Aqua se mi hrozně líbí! Má to hrozně roztomilý obal a ikdyž je spíše pro děti, tak z pitíčka mám radost já :P Mohli jste dostat jahodu, jablko, citrön anebo malinu jako mám já :) 0,5l balení stojí 16,- a 0,3l balení stojí 14,-.

U tohoto produktu bych čekala, že dopadne jako okurky v minulém boxu. Naštěstí nám dorazil Kand Ocet 7-bylinný úplně v pořádku. Balení je skleněné. Fotka je úplně nekvalitní, ale tento článek píšu od přítele a věci z boxu nemám u sebe, takže to nemám jak znovu vyfotit. Omlouvám se. 500ml se prodává za 35,-.

DAFO česneková pasta se u nás asi neztratí. Česnek máme rádi doma všichni a třeba na nějakou grilovačku by to mohlo být fajn. :) V dopise píší, že je pasta vhodná na pomazánky, marinády, bramboráky, topinky, langoše, k nakládání masa anebo k bramborám. Prodávat by se měla od května letošního roku v balení 200g za 18,-.

Už mi trochu začíná vadit, jak se v každém boxu objeví nějaký kečup. Ale alespoň tentokrát je to nějaký, který využijeme, protože není pálivý. Je to kečup se sladidly z rostliny stévie od HELLMANN´S. Tento kečup má udělený logo "Vím, co jím". Cena za 450g je 44,-.

Bohemia chips s příchutí kečupu a majonézy mě nechávají celkem chladnou. Ta příchuť mi nezní extra lákavě, ale zkusím je, že :D Mají 77g a v prodeji jsou od května 2014 za 25,-.

Od značky Pectol jsem už několik bonbónů v lékárně viděla, ale nikdy jsem si žádné nekoupila,takže jsem ráda, že je mohu vyzkoušet :) Tyto jsou s příchutí lékořice a navíc obsahují vitamín C. Balení má 19,2g (8 bonbónů) a cena je 18,-. Nedají se koupit jinde než v lékárně.
Na fotce jsou žvýkačky, které jsem zmínila už výše a dále tam je poleva, kterou zmíním níže.
Nejvíce z celého boxu se mi líbí Megafyt Pharma Studený čaj. Mohli jste ho obdržet v příchuti limetek, citrónu a malin anebo jablka. Cena za 50g je 54,-.

Ponti Glassa je poleva na maso. Má 12ml a myslím si, že je to jen neprodejný vzorek. Obrázek výše.

No a poslední věc je koření na steak. To by se doma hodit mohlo. Cena za 28g je 20,-.

A ještě jsem v boxu měla jeden produkt a to bylo Corny Big Brownies, který jsem si vybrala za nasbírané body ve věrnostní akci na stránkách boxu. Bohužel jsem ji neměla šanci ochutnat, protože ji má sestra snědla dřív než jsem se k boxu vůbec dostala :D

Fotky dopisu:

Jak se Vám obsah líbí?

You May Also Like

3 komentářů

  1. mna zaujali len tie chipsy :)

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krájená rajčata od Valfrutty miluju!
    Ivi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)