Rtěnka Ultra Colour Absolute od Avon :)

by - 6:30

Krásno neděli přeji :) Už dlouho jsem chtěla napsat recenzi na tuto krásnou rtěnku. Jakmile se objevila v katalogu objevila jako novinka, tak Avon na facebooku spustil soutěž a rozdávat určitý počet těchto rtěnek. A mi se podařilo vyhrát jednu :) Tak jdeme na recenzi!
Popis: Rtěnka Ultra Colour Absolute má krémovou, lehkou barvu pro dokonalé rty. Pečující složení pro kvalitnější péči o rty dokonale vykreslí kontury rtů. Hydratuje, vyživuje a chrání díky vitamínům C, E a kolagenu. S ochranným faktorem SPF 15. Poskytuje střední krytí. 100 % žen potvrdilo zlepšení celkového vzhledu rtů.
Obal není z takového toho nejlevnějšího plastu, ale je to ten kvalitnější a pevnější plast, který se nerozbije jen co Vám upadne na zem. Růžovou barvu ráda nemám, ale vzhled rtěnky se mi moc líbí! Rtěnka nádherně voní, ale na rtech to vůbec cítit nejde. Vůně to je sladká a ne moc výrazná, jde cítit jenom pokud si k ní úplně čichnete :) Konzistence je velmi příjemná, krémová a na rtech vydrží asi 2-3 hodinky, záleží na tom jak moc piju. Odstín mám Fresh Fig, je to taková růžovo-červená barva, na rtech je odstín spíše světlejší. Odstín obsahuje po vysunutí malý shimmer, na rtech absolutně nejsou vidět. Po smytí rtěnky jsou rty pořád trošku zabarvené.
Se rtěnkou jsem velmi spokojená a i přesto, že rtěnky moc nenosím, tak ji celkem často nahodím. Nosím ji v tenké vrstvě a vypadá krásně :) Dokonce se mi líbí tak moc, že si časem chci pořídit i další odstín! 
Ještě musím zmínit, že má 3,6 g a cena se pohybuje asi od 100,- do 160,-. (Cenu nevím a je pouze orientační. V katalogu se často cena liší podle různých akcí.)
Pigmentaci můžete vidět zde:

Rtěnka se prodává v několika dalších odstínech. Můžete je vidět zde:
zdroj obrázku

Také se Vám podařilo tuto rtěnku vyhrát? Máte s nějakým odstínem zkušenost? Jak se Vám líbí ten můj odstín?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Rtěnku mám v odstínu Plush Plum a nevypadá tak sytě, jako na obrázku, ale jinak je hezká :) tvůj odstín je taky hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle rtěnka je fakt pěkná:O
    http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/05/giveaway.html nechceš se zúčastnit giveaway?

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná rtěnka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)