Má sbírka tužek na oči (a obočí) od Essence :)

by - 6:30

Krásný pátek! Dnes jsem si připravila takovou menší srovnávací recenzi na všechny mé tužky na oči od Essence a přihodím i něco málo o tužce na obočí :)
Začneme tužkou na obočí v odstínu 02 BROWN. Všude jsem na ni slyšela samou chválu, jak skvělý má odstín a tak. Rozhodla jsem se ji tedy koupit, jenže ejhle. Na ruce to nevypadá a ani jak jsem ji nanášela jsem si nevšimla jak hrozně červeně na tom obočí vypadá. Všimla jsem si toho až po nějaké době, protože červeně vypadá jen na určitém světle a hrozně se mi to nelíbí. Takže ji používám normálně na oči a to vydrží celý den, akorát večer už není barva tak intenzivní. Má 1 g a cena byla asi 40,-.
Nejdéle ze všech mám hnědo-šedou tužku na oči v odstínu 19 ALL I WANT. Tužka už by neměla být v prodeji, kupovala jsem ji kdysi dávno ve výprodeji za 10,-. Ani nevím proč jsem si ji kupovala, protože ji ani moc nenosím a jediné na co ji používám je jako podklad pro barevnou linku stíny. Každopádně mi také na víčku drží celý den. Má 1g. 
 Mou oblíbenou je obyčejná bílá tužka na oči v odstínu 04 WHITE. Koupila jsem si ji také před nějakou dobou a to proto, abych ji používala jako podklad pro linku očními stíny. Více ji ale používám na celé víčko, když chci zvýraznit barvu očních stínů. Normálně s ní udělám pár čárek přes víčko a ty rozmažu rovnoměrně prstem a následně nanáším stíny. Tužka tak prodlouží výdrž stínů a zároveň jim dodá na intenzitě a to se hodí :) Její cena je kolem 30,- a má taktéž 1g.
No a jako poslední do mé sbírky přibyla tužka na oči v klasickém černém odstínu 01 BLACK. Barva sice není úplně černá, ale jelikož si linky dělám vždy na více tahů tak mi to nevadí. Sahám po ní docela často a mám ji ráda :) Výdrž je celodenní, akorát večer barva není moc intenzivní jako ráno. Množství je stejné jako u předchozích (1g) a cena kolem 30,-.
Jinak obecně jsouo všechny tužky měkké a nemusím s nimi oko nijak dřít. Co se týče strouhání, tak to je také bezproblémové až na bílou, která se docela často láme. Ale používám ji jen jako podklady, takže vlastně ani nepotřebuji abych ji měla ostrouhanou do špičky.  
Shora: tužka na obočí v odstínu 02 BROWN, tužka na oči v odstínu 01 BLACK, tužka na oči v odstínu 19 ALL I WANT a tužka na oči v odstínu 04 WHITE. 
Máte nějakou tužku od Essence? A vyhovuje Vám? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Taky jsem před pár měsíci dělala článek jen na tužky na oči Essence, od té doby mi přibyla ještě jedna a pořád je mám ráda. Jsou levné a měkké, takže je určitě budu kupovat dále.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám 13 tužek na oči a 3 tužky na rty od Essence, a miluji je všechny, jsou levný a super drží.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové číslo :) Já si zatím neplánuju kupovat další, mám celkově hodně tužek :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)