Tag 5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít :)

by - 6:30

Krásné ráno! Uvažovala jsem, jaký tag bych tentokrát mohla udělat a pak jsem si vzpomněla, že se mi moc líbil tento :) Chvíli jsem nad ním, ale musela uvažovat a rozmyslet si pořádně, bez kterých produktů bych se neobešla. Zajímá tě jaké produkty to jsou? Čti dál :)

Na prvním místě pro mě je určitě řasenka. Bez ní si vypadám taková unavená a jako by mi bylo trochu špatně. Moje nejoblíbenější je Super Shock a Super Shock Max od Avonu :)
Řasenky: Avon Mega effect , the Colossal volum´ express waterproof , Avon Super Shock , Avon Super Shock Max , Avon Colortrend colored , Gabriella Salvete Infinite Definition 

Druhou příčku obsazují laky na nehty. Všichni v mém okolí by Vám mohli dosvědčit, že já prostě laky nosím pořád. Sama si ani nepamatuju, kdy jsem nosila nenalakované nehty naposled. Nemám to ráda a navíc mám hrozně ošklivé nehty, které lak alespoň překryje.
Laky na nehty: Gabriella Salvete Stars v odstínu 04 Mistero Grey, Milani v odstínu 08A Mint Candy, Rimmel 60 seconds v odstínu 305 Naughty but nice, Dermacol One Coat v odstínu 112, S-he v odstínu 120, Avon Speed Dry+ v odstínu Lime Splatter

Třetí místo bylo také úplně jasné- balzámy na rty. Nenávidím pocit suchých rtů! Potřebuju na nich vždycky něco mít :) Pamatuju si, že jak jsem poznala přítele, tak se pořád divil proč mám balzám pořád všude sebou :D
Balzámy na rty: Labello Strawberry, Frutinka Ostružina, nějaký starý balzám smíchaný s rtěnkou a vznikl mi tak tónovaný balzám, Avon Colortrend v odstínu Ruby Rush, Avon sun s SPF 30

Nad tímto produktem jsem musela uvažovat, ale čtvrtou příčku nakonec obsadil korektor. Používám ho každý den a myslím si, že bych se bez něj neobešla. 
Korektory: Affinitone v odstínu 02 Natural, Avon Calming Effect v odstínu Fair, Essence match 2 cover

Poslední příčka mi dala nejvíce zabrat, ale nakonec to asi budou tělová mléka. Nesnesu pocit vysušené a svědící pokožky. 
Tělová mléka: Kallos Fruit Coctail, Dermacol Aroma Ritual hrozny a limetka

Jakých 5 produktů byste vybrali vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)