Růžové líčení 6x jinak :)

by - 6:30

Ahoj! Nedávno jsem si v drogerii koupila jednu paletku od Flormar a ta mě inspirovala k tomuto článku. Od té doby, co jsem si ji koupila ji nosím skoro pořád :) Tohle není recenze na paletku, pouze líčení. Paletku zatím pořád testuju, časem bude určitě recenze :)
Jdeme na líčení :)

První líčení je ze všech nejjednodušší a nejméně výrazné. Na celé víčko jsem nanesla nejsvětlejší stín z paletky, podél řas udělala černou linku a vše zakončila řasenkou :) Ideální líčení do školy, protože je hotové asi za minutu.
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (nejsvětlejší stín), kajalová tužka na oči od Essence v odstínu 01 BLACK a řasenka Super Shock Max v odstínu Black.

Toto líčení je obdoba toho předchozího. Postup byl úplně stejný, akorát jsem pak vzala růžovo-červený stín z téže paletky a zahřála s ním celé líčení. 
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (nejsvětlejší stín a růžovo-červený stín), kajalová tužka na oči od Essence v odstínu 01 BLACK a řasenka Super Shock Max v odstínu Black

Toto líčení je asi moje nejoblíbenější. Na celé víčko jsem nanesla stejný stín jako v předchozím líčení, do půl víčka směrem k vnějšímu koutku jsem pak nanesla růžovo-červený stín a do záhybu jsem nanesla šedý matný stín. K řasám jsem poté udělala jemnou linku černým matným stínem a celé líčení zakončila řasenkou. 
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (nejsvětlejší stín a růžovo-červený stín), paletka očních stínů Au Naturel od Sleeku (Nubuck a Noir) a řasenka Super Shock Max v odstínu Black.

V tomto líčení jsem na celé víčko nanesla druhý nejsvětlejší růžový stín a do vnější půlky víčka jsem nanesla nejtmavší stín z Flormar paletky. Záhyb jsem vystínovala matným tmavě fialovým stínem a celé líčení zakončila řasenkou. 
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (druhý nejsvětlejší růžový stín a nejtmavší stín), paletka očních stínů od Avonu (matný tmavě fialový stín) a řasenka Super Shock Max v odstínu Black 

Tady jsem na celé víčko nanesla růžovo-čevený stín a do záhybu šedý matný stín. Oko jsem pak zvýraznila tlustou a výraznou linkou a líčení zakončila řasenkou.
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (růžovo-červený stín), kajalová tužka na oči od Essence v odstínu 01 BLACK a řasenka Super Shock Max v odstínu Black

Poslední líčení je ze všech nejvýraznější. Na celé víčko i do záhybu jsem totiž nanesla nejtmavší vínový stín z paletky. Do vnitřního koutku jsem dala trošku nejsvětlejšího stínu. Okraje tmavého stínu jsem ztratila a oko jsem opět orámovala tlustou linkou a tentokrát jsem linku dala i na spodní waterline. A pak? Řasenka! 
Použité produkty: Báze pod oční stíny Dermacol, korektor match 2 cover od Essence, paletka očních stínu Flormar v odstínu 402 (nejtmavší stín), kajalová tužka na oči od Essence v odstínu 01 BLACK a řasenka Super Shock Max v odstínu Black.

Fotka všech použitých produktů:

Které líčení se Vám líbí nejvíce? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Nejvíce se mi líbí třetí a poslední šestá verze :) Černá linka s růžovými stíny vypadá překvapivě dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední líčení se mi líbí nejvíce! Růžové stíny doma snad ani jedny nemám, ale budu to muset napravit,protože se s takovou barvičkou dá vytvořit krásné jemné líčení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení, ta šestá verze, je boží..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)