Spotřebované produkty ČERVEN 2014

by - 6:30

Nevím čím to je, ale tento měsíc toho mám spotřebovaného nějak málo. A to jsem se neflákala ani nic takového. Mám jen 8 plných produktů a 4 vzorky. Jdeme na to :)

Vlasy
Garnier Fructis Posilující šampon pro normální a rychle se mastící vlasy (recenze)- Šampon nebyl vůbec špatný. Hezky voněl, pěnil a dokonce mi s ním vlasy vydržely o jeden den déle. (Ale v den mytí už byly dost zplihlé). Měl 250ml a cena byla asi okolo 60,-.

Schwarzkopf Taft pěnové tužidla ultra silně tužící- tužidlo není vůbec spotřebované, ale hrozně mi mastí vlasy. Takže ho vyhazuju, protože se bez něj i obejdu :) Měl 200 ml a cenu si nepamatuju.

Odličování, čištění a péče o pleť
Jemný odličovač očí (recenze)- krásně voní, oči vůbec nedráždí, ale vůbec neodličuje. Některé produkty mi jen rozmazal kolem očí a nic víc. Abych ho spotřebovala rychleji, tak jsem ho používala i na pleť. Už bych ho nikdy nechtěla a vůbec ho nedoporučuju. Měl 125ml a cena byla asi 120,-.

Tělo, ruce, nohy 
Krém na ruce a nehty s glycerinem, kalciem a vitamínem E- už jsem ho měla doma přes rok a protože mu už končila záruka, tak jsem poprosila mamku, aby mi ho pomohla spotřebovat :) Ta vůně mi nikdy nevadila, až teď mi to přestalo vonět. Ruce hezky hydratoval, ale na úplně vysušené ruce by nebyl dobrý a dostačující. Vstřebával se celkem rychle. Měl 200 ml a cenu už si nepamatuju, stejně se už nedá koupit. 

Dekorativní kosmetika
Řasenka Mega Effect- recenzi jsem psala dávno a vůbec se mi nelíbí, tak tu nebudu vkládat odkaz. Řasenka řasy prodlužuje, nezhustí, během dne neopadává a hezky drží. Tohle bylo mé druhé balení a ani jsem ji nespotřebovala úplně. Zbytek jsem si vymačkala a naplnila si s ním starší vysychající řasenku. :) Znova bych si ji asi nekoupila, protože mám ráda aplikaci klasickou řasenkou, ale nedá se říct, že by byla tato špatná. Měla 9 ml a cena je od 109,- do 149,-.

 Vůně, deodoranty, antiperspiranty, tělové spreje
Nivea antipersppirant Clam & Care (recenze)- příjemně voněl, proti pocení bránil, ale ne na 100%. Musel se před aplikací hodně protřepat, jinak zanechával bílé skvrny na oblečení. Mohl se aplikovat i na čerstvě oholené podpaží bez jakéhokoliv podráždění. Měl 150 ml a cena byla asi 80,-.

Ostatní a vzorečky
Gillette gel na holení Satin Care- krásně voněla, stačilo malé množství, pokožka byla po oholení hebká, ale i tak potřebovala nakrémovat. Gel byl určitě super a další bych klidně vyzkoušela :) Měl 200ml a cenu nevím, protože ho dostala mamka na Vánoce v balíčku.

Linteo kosmetické vatové polštářky- normálně je tu nedávám, akorát toto bylo mé první balení od Linteo, tak jsem o nich chtěla napsat. Vůbec se nerozpadaly, ani při odličovačí ani odlakování. Byly 100% takže na pleť byly hezky příjemné :) V balení bylo 100ks a cena byla asi 25,-.

Vzorky- Avon rtěnka v odstínu Racy Red- rtěnku jsem použila na výrobu vlastního barveného balzámu, protože na normální nošení na mě byla moc tmavá. Odstín byl fialovo- červený.
  La Roche- Posay hydreane bb creme- ten jsem na pleť vyzkoušela jen jednou a hned šel dolů. Je hrozně oranžový a tmavý (přikládám fotku). Dále se mi pak špatně roztíral, nevoněl hezky a nechávál mastný film na pleti.
Nivea tělové mléko do sprchy kakao & mléko- tohoto vzorku jsem spotřebovala 2 balení. Vůně pro mě nebyla nic moc, spíše mi smrdělo. Pokožka byla po použití hydratovaná a příjemná. Akorát mi vadilo, že jem tu vůni cítila i po umytí.
Dermacol Matt & Lift day cream- vůbec nevím, kde jsem k tomu vzorku přišla :D Vůně je příjemná, při roztírání mi připadal silikonový jako Garnier Blur, který jsem zkoušela ze vzorku a přitom žádné silikony neobsahuje. Pleť opravdu zmatnil a nevysušil. Nepřipadal mi vůbec špatný, akorát je pro jinou věkovou kategorii, než do které spadám já. :)

Tak to by bylo vše :) Doufám, že příští měsíc bude spotřeba větší :) 
Kolik spotřebovaných produktů za červen máte vy? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. ten sampon na zacatku pouzivam a jsem s nim spokojena :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY dle vlastního výběru
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/06/soutez-o-balicek-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tá riasenka vyzerá zaujímavo, ale nelakomím sa taktiež mám rada bežne aplikátory na riasenky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)