Posilující šampon Garnier Fructis

by - 6:30

Zdravím! Dnes mám pro Vás recenzi na šampon, který je určený na normální a mastné vlasy. Ano byl to další adept v honbě za dokonalým šamponem. :)
Popis: Vitamíny B3 + B6 revitalizují vlasy od křínků. Ovocné AH kyseliny posilují jádro vlasového vlákna. Nezatěžuje vlasy. Výsledek: svěží a nadýchané vlasy po delší dobu.
Šampon má moc pěkný obal, celkově se mi obaly od Garnier líbí. Musím uznat, že způsob otvírání byl taky fajn a hlavně jsem ráda, že se za celou dobu používání víčko neutrhlo. Jediné, co mi trochu vadí, ta že mokrýma rukama se mi šampon špatně otevíral. Vůně je naprosto boží, osvěžující, citrusová, svěží, na léto ideální. Konzistence byla trochu tekutější a pěnivost byla skvělá :) Vlasy mi určitě více nezatěžoval, šly rozčesávat i bez kondicionéru. Normálně si vlasy myju ob den, s tímto šamponem i 3. den byly vlasy hezké. Ráno byly úplně v pohodě (akorát trochu zplihlé), až večer začaly být mastné, tak jsem je umyla. 
Má 250 ml a dá se pořídit asi za 60,-. 
Kdybych doma neměla tunu dalších šamponů, tak bych po něm klidně sáhla znova :)

Máte rádi Garnier šampony? Jaká značka Vám nejvíce vyhovuje? Kolik peněz obvykle vrážíte do šamponů?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)