Dermacol povzbuzující sprchový gel s černou třešní :)

by - 6:30

Pokud už mě nějakou dobu odebíráte a čtete můj blog, tak musíte vědět jak moc mám ráda řadu Aroma Rituals od Dermacolu. Tělové mléko jsem měla zatím jen jedno, sprchové gely jen 2, ale mám jich ještě dost v zásobě :)
Začala jsem používat právě třešňový, protože už jsem ho v zásobě měla rok. :D 
Balení je hezké a velmi oceňuji, že tuba stojí na otevírání, takže sprchový gel krásně stéká dolů a sprchový gel nemusím zdlouhavě vymačkávat. Vůně je nádherná, po umytí pokožka krásně voní :) Sprchový gel vůbec nevysušuje a nádherně pění. Musím potvrdit, že nepodráždí ani čerstvě oholenou pokožku (jako to dělá například Balea). Už se těším až začnu používat nějakou další vůni :) 
Má 250ml a v akci se dá koupit i za 40,-.

Jaká je Vaše nejoblíbenější vůně z řady Aroma Rituals? :)

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)