První giveaway! (UZAVŘENO)

by - 6:30

Krásné úterní ráno! :) Dnes jsem tady s prvním článkem svého druhu na tomto blogu a ano čtete správně, jedná se o giveaway!
Výhrou je pěnivý čistící gel na normální a smíšenou pleť od Oriflame. Produkt mi byl zaslán k recenzi touto stránkou a zároveň byl věnovaný do soutěže na tomto blogu. Předem říkám, že ti, co nesplní všechny podmínky vyhrát  nenechám. Nebudu takové komentáře mazat, ale pokud by se stalo, že by vyhrál někdo, kdo podmínky nesplnil (a opravdu si to budu kontrolovat), tak dotyčný prostě nevyhraje a vylosuji někoho jiného. Vítěze budu losovat náhodně stránkou random.org.

Podmínky soutěže:
1) Být pravidelným čtenářem (odběratelem) mého blogu.
2) Napsat komentář k tomuto příspěvku a do něj napsat Váš email a co se Vám u mě na blogu líbí. 
3) Dát like na mou facebookovou stránku.
4) NEPOVINNÁ- pokud budete tuto soutěž sdílet, tak si můžete napsat druhý komentář k tomuto příspěvku a zvýšit tak pravděpodobnost výhry.  

Soutěž bude trvat do půlnoci 21.6 a 22.6 vyhlásím vítěze zde na blogu a i na své facebookové stránce. Vítěz bude mít čas do 29.6, aby mi odepsal na email ohledně adresy. Pokud tak neučiní, vyhlásím nového vítěze opět na facebooku. :)

Hodně štěstí! :)

Děkuji Oriflame za poskytnutí výhry do soutěže. 

You May Also Like

12 komentářů

  1. Jé giveaway! :) Gel jsem taky chtěla zkusit, takže mi bude radostí se zapojit ;)
    Sleduju jak na bloggeru tak na facebooku. Email: zdenka.skodova@gmail.com
    Líbí se mi recenze kosmetiky, nebo se mi líbil článek "Mé zásoby pečující kosmetiky aneb co vás čeká tady na blogu :)" Mám ráda takové ty šmejdící články :D

    OdpovědětVymazat
  2. E-mail: t.koublova113@seznam.cz
    A na tvém blogu se mi líbí to, že nikdy nenapíšeš ani moc ani málo o tom určitém produktu. Nemám ráda, když někdo napíše recenzi, kterou pak čtu 10 minut. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Giveaway sdílena na facebooku (Zdeňka23) :)

    OdpovědětVymazat
  4. nelca.bor@seznam.cz
    Nejvíc se mi líbí Brandnooz box a jednotlivé recenze výrobků :)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Líbí se mi přehlednost a to jak píšeš články :)

    OdpovědětVymazat
  6. dencastulikova98@gmail.com :))
    Líbí se mi recenze a vzhled, úpravy a články o kosmetice ;)

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji jako El
    eliota@centrum.cz
    moc se mi líbí, že máš vlastní fotky a ještě na tak pěkném pozadí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. a sdílím zde: http://giveaway-seznam.blogspot.cz/2014/06/kosmetika-recenze-blogblogspotcz.html

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Líbí se mi styl psaní a fotky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná Giveaway!

    gfc: ivisan
    fb: Ivi San :-)
    Tvůj blog na mne působí příjemným a nepřeplácaným dojmem. Velmi ráda čtu recenze a nákupy.
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)