Báze pod oční stíny od Dermacolu :)

by - 6:30

Moje první báze, kterou jsem začala používat byla od Elfu z jejich základní kolekce v odstínu Sheer. Velmi mi vyhovovala a tak jsem si ji objednala znova do zásoby (asi půl roku po objednání té první) a byla hrozná! V té době jsem ještě pořád měla tu starou, tak jsem je mohla porovnat, ale ta druhá prostě byla úplně jiná a špatná báze. Poté jsem přemýšlela, kterou další bázi bych vyzkoušela a napadly mě 2. První byla právě ta, o které se dnes něco ode mě dozvíte a ta druhá byla báze od Avonu, kterou asi brzo také vyzkouším, protože bude  katalogu v akci.
Obal báze se mi moc líbí je celý matný se zlatými a bílými nápisy. Dávkování mi vyhovuje a množství báze, které vidíte na fotce výše vystačí na obě víčka a ještě Vám zbude, takže ji opravdu nespotřebujete moc. Konzistencí je taková dost zvláštní, protože je silikonová (pokud jste někdy zkoušely třeba ve vzorku Garnier Blur, tak ta konzistence je velmi podobná). Víčko je po nanesení báze sjednocené, vyhlazené a zmatněné. Báze určit prodlouží výdrž stínů, ale bohužel ani tak mi stíny nevydrží úplně celý den (což je 13 hodin), dají spíše takových 8-10 (záleží také na stínech). Báze nijak nevoní a nedráždí víčko, ani okolí očí. 
Její obsah je 7,5ml a cena se pohybuje kolem 100,-. Bázi můžu doporučit :)

Používáte báze pod oční stíny? Pokud ne, co používáte místo ní? Pokud bázi používáte, jaká je Vaše nejoblíbenější? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Jedinou bázi, kterou jsem kdy vyzkoušela byla právě ta od Elfu a myslím, že u ní zůstanu :) Teď testuju jiný odstín té báze a jestli bude taky tak dobrá tak není co řešit - jelikož stíny moc nepoužívám, tak mi to zatím stačí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zkoušela pouze od e.l.f a celkem mi vyhovuje, ale tato vypadá velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)