Brandnoozbox za srpen 2014 :)

by - 6:30

Dnes článek být neměl, ale rozhodla jsem se udělat vyjímku, protože mi ve čtvrtek domů dorazil Brandnoozbox! 
Krabice byla stejná jako vždy :)
A tady můžete vidět celý obsah.
A teď začnu jednotlivými produkty.

Jako první je v přiloženém dopise KOTÁNYI Paprika uzená. V dopise se píše, že je charakteristická nasládlou kouřovou chutí a aromatem. Uzená paprika dodá výbornou chuť rybím pokrmům, polévkám, pomazánkám a omáčkám. Obsah je 25g a cena 30,-.

Půlka produkt v boxu byly nápoje a prvním takovým nápojem je ISOLINE 3d TOP Detox. Bohužel se láhev při přepravě nějak poškodila a jedna příchuť nám už z části vytekla do vody. Vyzkoušela jsem jen tu grapefruitovou, ale moc mi to nechutná. Správně by se měla ráno vypít tak grapefruitová příchuť s názvem START, pak REGENERACE s příchutí zeleného čaje a citrónu a nakonec REGENERACE s příchutí mařinky vonné. Množství je 0,33l a cena 36,-.

Velkou radost mi udělal SCHWARTAU Extra džem s příchutí višně a tropického ovoce. Džemy máme doma rádi a určitě se u nás neztratí. Obsah je 340g a cena 70,-.

Další z nápojů je plechovka Jumex s příchutí jablka s dužinou. Je to 100% džus. V balíčku jste mohli objevit i další varianty a to švestku, hrušku, meruňku a guanabanu. Dají se koupit na stránce www.mexickedzusy.cz. Objem je 335ml a cena 22,-.

V boxu se objevila další Patifu paštika. Tentokrát je s příchutí Gourmet, kterou už jsem měla a moc mi nechutnala. Lepší je ta bylinková, ale i tak to není něco, co bych musela jíst často. Obsah je 100g a cena 28,-.  

Dalším nápojem je nealkoholické pivo Zlatopramen s příchutí grepu. Tohle pivo už jsem měla a chutnalo mi, takže jsem ráda, že v boxu bylo :) Má 0,5l a cena je 18,-.

Koktejl Avanti Spritz není něco, co by mi udělalo radost, ale myslím, že se to u nás neztratí. Je to koktejl na vinném základu. Láhev má 0,75l a cena tohoto koktejlu je 80,-.

Sladké mám ráda a v boxu sladkost nesmí chybět. Tentokrát to byla Dellisa křehká. Já mám mléčnou příchuť, ale mohli jste mít ještě čokoládu nebo oříšky. Oplatka má 42g a pořizovací cena je 8,-.

Kafe mám velmi ráda a tak mi udělalo radost, když jsem v boxu objevila NESCAFÉ ledovou kávu, tak jsem měla radost. Mám variantu Latte Macchiato, ale v boxu mohla být i příchuť Cappuccino White, Black Roast anebo Café Vanilla. Plechovka je 250ml a cena je 32,-.

A poslední věc jsou Chio POP Corners. Měly by to být popcornové snacky. Jsem ráda, že to konečně nejsou klasické chipsy :) V balíčku je 60g snacků a cena balíčku je 25,-.

Dopis vypadal takto:

Tento box se mi líbil asi nejvíce z těch, které jsem už otevřela. Jak se box líbí Vám?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Box vypadá dobře :) nevím ale jestli bych si ho někdy objednala, spíš třeba mamce :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)