Čistící pleťové ubrousky od Nivey :)

by - 6:30

Ubrousky velmi ráda používám, ale většinou jen v létě. Přes rok mi moc nevyhovují. Zkoušela jsem zatím limitované edice i normální stálé od Baley a několik další, ovšem nejdražší ze všech byly právě tyto. Čekala jsem od nich hodně, splnily mé požadavky?
Balení se mi líbí, je jednoduché a lepící zavírání na horní straně dobře drží. Vůně ubrousků je zvláštní, vůbec mi nepřipomíná jiné Nivea výrobky a je i trochu nepříjemná. Ubrousky mají obvyklou velikost (asi jako Balea ubrousky) a mají i podobný povrch. Liší se v tom jak jsou vlhké. Tyto nejsou skoro vůbec a když s nimi chci odlíčit pleť, tak se mi zdá, že velmi dřou a dráždí tu pleť. Na obale se píše, že jsou vhodné i na odlíčení voděodolné řasenky, s čímž vůbec nesouhlasím. Normální nevoděodolnou řasenku to odlíčí, ale jen po namáhavém a zdlouhavém dření očního okolí. Proto si troufá říct, že voděodolné řasenky by Vás ubrousky nedokázaly zbavit, ale nechci to zkoušet. 
Ještě bych jim vytkla cenu vzhledem k množství a funkčnosti. V balení je totiž 25ubrousků za cenu kolem 130,-! To mi připadá fakt dost a sama bych si ubrousky nekoupila a celkově je ani nemůžu doporučit. 

Používáte ubrousky? Ubrousky jaké značky Vás nejvíce zklamaly?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Tyhle ubrousky jsem taky měla a celkem mi vyhovovaly (četla jsem si ještě znovu svoji recenzi raději :D).. Pravda že vlhčené moc nejsou, ale mě odlíčily pleť hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)