Matující pudr dekorativní kosmetiky MOJE :)

by - 6:30

Už potřetí se zmiňuju, že jsem vyhrála balíček 4 produktů dekorativní kosmetiky MOJE v soutěži. Už se tady na blogu objevila recenze na pískový lak v odstínu 3 a na řasenku Best. S oběma produkty jsem byla spokojená, jak je na tom tedy pudr?
Popis: Sametově jemný pudr perfektně matuje pleť a minimalizuje její nedokonalosti. Působí lehkýma příjemným dojmem a umožňuje pleti přirozeně dýchat.Je vhodný zejména pro mastný a smíšený typ pleti.Nabídka poskytuje nejpřirozenější škálu odstínů.
Začneme obalem. Velmi se mi líbí vzor na víčku, vypadá krásně. Balení není z nejtvrdšího a nejpevnějšího plastu, ale i přesto si myslím, že by to pád přežilo. Když pudr otevřete, tak víčko nedrží na svém místě a hned jakoby spadne dolů, což mi ale nevadí. Další věc, která mě hned na pudru zaujala je vůně. Taková svěží, květinová a velmi příjemná. Při nanášení a na pleti nejde cítit. Když pudr naberu na prst a otřu o ruku, tak vypadá, že barví ale na pleti to nejde vůbec poznat. Mám odstín č. 01 a je krásně světlý. Při nanášení nevysušuje a udělá velmi hebký efekt na pleti. Ještě se nestalo, aby mi nějaký pudr zmatnil pleť na celý den a ani tento to nevydrží. Musím přiznat, že mi ani nevadí, že zvládne zmatnit pleť jen na pár hodin. 
Pudr jsem si velmi oblíbila a stal se součástí mého každodenního líčení. 
Jeho obsah je 16g a normální cena je 80,-. Dá se koupit ve 3 odstínech a to č. 01, č. 02 a č. 03. 

Jaký produkt Vás nejvíce láká vyzkoušet od dekorativní kosmetiky MOJE? Jaký produkt jste už vyzkoušeli?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Chtěla bych vyzkoušet tenhle pudr a pak pískový lak na nehty.

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle značce čtu poslední dobou docela hodně. Vypadá to, že asi bude lepší, než se to zda podle cen výrobků. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, chci tě pozvat na svou první GA u mě na blogu. Budu ráda když se zapojíš :) http://karoli-fantastic-world.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)