Co dělá mně mnou :) Tag

by - 9:09

Dnešní článek je trochu opožděný, protože jsem neměla vůbec čas něco sepsat dřív. Přítel se mi vrátil z měsíčního pobytu v zahraničí, tak chci čas trávit s ním a navíc na brigádě nám dělají pořád problémy, takže je musím řešit a unavuje mě to. Snad to dopadne dobře.
Jelikož zrovna nemám žádné fotky, které bych mohla použít na článek u sebe, tak jsem se rozhodla sepsat tag. Tento týden se můžete těšit ještě na článek o brandnoozboxu a možná udělám i článek na téma Co jsem si brala na dovolenou. Už jdeme na tag :)
Tímto tagem jsem se inspirovala na blogu mé kamarádky. 

1. Kolik měříš?
Měřím 178cm, ale chtěla bych být vyšší. Už od mala mám sen měřit alespoň 180cm.

2. Kolik ti je let?
17.

3. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Myslím si, že asi žádných. Nedá se říct, že bych oblékala podle posledních módních trendů, ale raději se oblékám do toho, co je mi pohodné. Teď v létě jsou to pro mě nějaké kraťasy a k tomu obyčejné tílko.

4. Máš nějaké piercingy nebo tetování?
Nemám ani jedno. Jak jsem byla mladší, tak jsem po tetování toužila, ale teď mě to už tak moc nebere.

5. Existují nějaké potraviny, které nemusíš nebo nesnášíš?
Určitě. Nepřipadá mi, že bych byla velmi vybíravá, ale někteří lidé to o mě tvrdí. Nemám ráda hrášek, fazole, čočku, paštiky a rozinky. Nemůžu cítit jelení maso, nebo třeba nějaké vnitřnosti jako srdce a játra a pod.

6. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Nemám asi žádnou. Celý červenec jsem byla v práci a pak na dovolené, tak jsem ani neměla moc čas něco poslouchat. 

7. Zlato nebo stříbro?
Za mě určitě stříbro. Mám stříbrný náhrdelník, náramek, prstýnek i 2 páry náušnic. Zlaté mám jen jedny náušnice a pak prstýnek, který mám jen schovaný na památku. Když už zlato, tak jedině bílé, ale zatím z něj nic nemám.

8. Jaké jsou tvoje záliby?
Určitě koukání na filmy a seriály, procházky po přírodě, jízda na kole a cvičení. Cvičení jsem ale poslední 2 měsíce úplně zanedbávala a mrzí mě to, takže chci začít znova.

9. Rtěnka nebo lesk na rty?
Ani jeden produkt není součástí mé denní rutiny. ale když už mám na něco chuť, tak použiju klidně cokoliv z nich. Nevadí mi ani jedno, ale nenosím je moc často.

10. Zima nebo léto?
Léto! Nemám ráda jak se v zimě musím hrozně oblékat, aby mi nebyla zima.

11. Máš akné?
Akné nemám, ale sem tam se mi nějaký ten pupínek někde objeví. A taky mám černé tečky v okolí nosu a na bradě.

12. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Řekla bych, že normální, ale mám trochu mastnější čelo a bradu (obzvlášť v létě) a suché místa v okolí nosu.

13. Máš pihy?
Přes rok jich pár na pleti mám, ale nejdou skoro vidět. V létě jich mívám více, ale i tak nejsou extra výrazné. Ale chtěla bych moc pih!

14. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
Záleží jak kdy. Někdy mám boty 40 a jindy i 43. Takže zvolím průměr a řeknu 41. :)


To by bylo vše. Dělal někdo z Vás tento tag také? Jestli ano, hoďte mi dolů odkaz ať si můžu počíst :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ty brďo jsi vysoká, já mám 173 a přijdu si jako prcek :-D velikost bot máš taky dost velký, nemáš problémy sehnat botky?
    www.goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na boty moc vybíravá nejsem takže problém skoro nemám. Jediné, co se mi blbě shání jsou třeba lodičky a podobná společenská obuv :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)