Brandnoozbox za červenec 2014 :)

by - 6:30

Jak jsem říkala v minulém článku, nemám teď moc času a nestíhám. Navíc v den, kdy box přišel jsem byla zrovna na dovolené. Už jdeme na článek :)

Už mi trochu začíná vadit, že se produkty pořád opakují. A ano čekáte správně, že se opět objevily chipsy. Tyto jsou od značky Chio a mají příchuť Big PEP. Jsou s příchutí slaniny. Mají 60g a cena je 20,-.

Dále se pak v boxu objevily moje oblíbené sušenky Kávenky v příchuti skořicového cappuccina. Ty mi udělaly radost a těším se až si je u kafe sním :) Hmotnost je 50g a cena 9,-.

Jelikož máme vybranou možnost, kdy nám zasílají i alkoholické nápoje, tak nám přišlo NORDIC ICE Jablko. Je to alkoholický nápoj na základu vína s příchutí jablka. Původně jsem si myslela, že to ochutnám a tím to skončí, ale je to moc dobré a myslím, že se to u nás brzo spotřebuje. Objem je 0,5l a cena 79,-.

Tentokrát se místo tradičních kečupů objevila majonéza na bagety od Hellmann´s. Nejspíš ji doma využijeme, ale nevím jestli zrovna na bagety. Objem je 250ml a cena 40,-.

Nečekala jsem, že by se v boxu někdy objevil chleba, ale musím říct, že jsem mile překvapená. Ještě jsem ho neochutnala, ale těším se až ho sním. Nevím, zda bylo více druhů, ale v mém boxu byl celozrný žitný chleba od Penam. Jeho hmotnost je 250g a cena je 20,-.

Přesnídávka s krtečkem X-life  mě zaujala obalem, ale jakmile jsem si přečetla příchuť, tak mě přešla chuť. Několik let jsem vůbec nejedla banány, nyní je sním, ale pořád nemám ráda banánovou příchuť třeba v jogurtech nebo jiném jídle. Jednou jsem ji ochutnala a nebyla dobrá, sestře také nechutnala. Mohla být ještě v příchuti broskve nebo jahod. Jejích 190g se prodává za 15,-.

Karamelová pomazánka Lotus je tam už asi podruhé, ale to mi vůbec nevadí. Minule byla ta klasická verze, tentokrát to byla verze Crunchy, která má v sobě jakoby kousky sušenek. Už jsme ji doma měli, takže vím, že je výborná. 360g stojí v obchodech 85,-.

K pomazánce Lotus nesmí chybět ani karamelové sušenky, že joo. Za ty jsem taky ráda. Zjistila jsem, že jsou to vlastně ty klasické karamelové sušenky, akorát mají jiný obal. Mají 25g a cena je 9,-.

Předposledním produktem jsou křehké slané krekry od Krit. Tyto jsouo v příchuti Original, dají se koupit i příchuti Sezam, Černé olivy anebo Slanina. Obsah je 100g a cena 18,-.

A poslední věcí jsou Mixit křupavé ve vaiantě Mango & Physalis. Je to vlastně sušené ovoce bez barviv, konzervantů a cukru. Je to pytlík 19g a cena je 49,-.
¨

Fotky dopisu:

Box se mi líbil. Využijeme asi všechno (trochu si nejsem jistá tou jablkovou vodkou), kromě té přesnídávky, která nám nesedla akorát příchutí. 
Co na obsah boxu říkáte vy? :) Jedli jste už něco, co box obsahoval?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Že jim není trapně tam pořád cpát chipsy :D Aspoň to trochu vynahradili sušenkami Lotus, lepší neznám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt bych si chtěla tenhle box objednat, ale bojím se, že zrovna ten měsíc tam budou blbosti :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)