Nákupy ČERVENEC 2014

by - 6:30

Tentokrát na úvod nemám nic konkrétního na srdci, tak začneme rovnou bez zbytečného vykecávání :)
Začneme produkty na vlasy. Od kamarádky jsem dostala napůl s jinou kamarádkou 2 produkty od Aussie. Šampon byl úplně plný, takže máme každá půlku balení a 3 minutový zázrak byl už asi z půlky spotřebovaný tak máme každá tak 1/4 balení na vyzkoušení :) Vím, že to není tak úplně nákup, ale i tak jsem to sem zařadila. Pokud v obchodech sledujete alespoň trochu nabídku časopisů, tak jste v regálu mohli zahlédnou červencovou Elle, ve které byly jako dárek miniatury 2 produktů od Aussie a to šamponu a 3 minutového zázraku. Miniatury se mi hodí na dovolenou :)
Z Dm drogerie jsem měla slevový kupón na Baleu, kde bylo při koupit 5 a více produktů na všechny sleva 25%. S kamarádkou jsme si každá něco vybraly. Já si koupila Balea lak na vlasy Volume Effect, který mě vyšel na 30,-. Další 2 věci, které jsem v této akci pořídila uvidíte níže :) Od výše zmiňované kamarádky jsem dostala i třešňový šampon od Avon. V Tetě drogerii jsem si v 50% slevě koupila čistící pleťové mléko a zklidňující micelární vodu od Nivey. Nezkoušela jsem ještě ani jeden produkt, ale už se na ně těším :) Každý vyšel na 65,-. 
V Tetě drogerii jsem si ve výprodeji pořídila vypínací gel na boky a hýždě z řady Enja od Dermacolu za pouhých 29,-. Do sbírky mi také přibyl sprchový gel od Dermacolu s vůní manga (opět od výše zmíněnné kamarádky). Spolu s lakem na vlasy jsem si od Baley pořídila 2 balení holítek, protože jsou to pro mě super holítka za pár kaček. Jedno balení vyšlo na 60,-.
V Rossmanu jsem si ses sestřenkou pořídila napůl slupovací pleťovou masku od Rival de Loop s heřmánkem. Ta půlka balení mě vyšla na 10,-. V jedné drogerii jsem si pak pořídila 2 Marion tónovací šampony. Už jsem měla 2 odstíny a to MAHAGON (zrzavo-červená) a pak 57 DARK CHERRY (fialovo růžová). Tentokrát jsem sáhla po střední hnědé 64 HAZELNUT BROWN a po tmavé hnědé 63 CHOCOLATE BROWN. Zatím jsem zkoušela jen ten první odstín. 
Minulý měsíc jsem  nákupech psala, že jsem vyhrála balíček kosmetiky MOJE. Obsahoval matující pudr v odstínu 1, tužku na oči v odstínu 1, řasenku Best a pískový lak v odstínu 3. Na pískový lak jsem už recenzi psala, na zbytek se můžete těšit. Sestra mi pak v drogerii sehnala bílý lak od Moda za pouhých 10,-! Koupila jsem si i třešňové Labello, protože jsem si Labella oblíbila a navíc mi moje jahodové právě dochází.Vyšlo mě na 40,-.  Na stránce http://www.lekarna.cz jsem si objednala 3 odstíny Astor Perfect Stay fixu na rty a to 152 Nude Pink, 201 Red Energy, 202 In love Red. Dva z nich byly za 34,- a jeden za 32,-. Krása ne? :) 

To by za mě bylo vše :) Co jste si tento měsíc koupili vy? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné věci jsi si pořídila. Máš pěkný blog :-)
    www.goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne veci určite vyskusam. :) http://nattyfashionbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)