Lister Award Tag :)

by - 6:30

Než začnu s tagem, tak bych se chtěla omluvit, že včera nebyl článek. On vlastně byl, ale kamarádka mě upozornila, že v celém článku jsou pouhé 2 věty, což znamenalo, že se mi nějak neuložil a pak nebyl kompletní. Musím ho napsat znova, ale včera jsem už na to neměla čas.
Na tento tag jsem byla nominovaná z tohoto blogu Adély. Za nominaci děkuji. S tímto tagem jsem se ještě nikdy u nikoho na blogu nesetkala, dokonce jsem ani nevěděla, že existuje. 
Fotka duhy, která se mi podařila před pár dny. Na to, že jsem duhu fotila přes okno, tak si myslím, že je fotka povedená :)
Pravidla tohoto tagu: 
Nominovaný by měl poděkovat blogerovi za nominaci.
Napsat jedenáct faktů o sobě.
Odpovědět na jedenáct otázek, které dostal/a.
Na konec nominovat jedenáct blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na Tvých jedenáct otázek.

Jedenáct faktů o mě:
1. Neoblékám se podle módy, ale podle toho, co nosím ráda a co je mi příjemné.
2. Nesnesu oprýskaný lak na nehtech, proto si nehty jsem schopna lakovat i 3x týdně. A taky nesnesu nosit nenalakované nehty, mám je totiž ošklivé a stydím se za ně.
3. Hrozně mě baví cvičení, ale nemůžu se k tomu nějak dokopat. Od února jsem cvičila pravidelně 3x týdně a vydrželo mi to jen 4 měsíce a od té doby jsem cvičila jen jednou a hrozně mě to štve! A to přitom mám zdravotní problémy a cvičit bych měla každý den. 
4. Nejvíce peněz utrácím asi za kosmetiku a jídlo :D
5. Neumím vařit ani péct. 
6. Několik let (asi 10) jsem nejedla Nutellu a nepila kakao, protože mi to nechutnalo. 
7. Nesnáším boty na podpatku. 
8. Chtěla bych si pořídit krásnou černou kabelku, ale žádná se mi nikde nelíbí a když jo, tak se mi nelíbí cena. 
9. Nesnáším hrášek, fazole, čočku, ryby a jiné vodní potvory. 
10. Kosmetickou taštičku používám akorát, když jedeme na dovolenou, jinak ji vůbec nenosím sebou v kabelce/tašce každý den. 
11. Vůbec nesleduju televizi a v budoucnu si ji ani neplánuju kupovat. 

Moje odpovědi na otázky:
1. Kdo a čím ti naposledy udělal radost? Asi můj přítel, protože je nejlepší na světě a je tu pořád pro mě. 
2. Jaké jsou tvé špatné vlastnosti? Lehko se nechám něčím vytočit, ale střádá se to uvnitř mě a až to dosáhne nějaké hranice tak šíleně vybouchnu a jsem hnusná. A možná někdy trochu urážlivá.
3. Co tě baví na blogování? Jelikož píšu o kosmetice, tak je to právě kosmetika, co mě baví. Miluju zkoušení nových věcí a taky mě pak baví o tom dávat vědět dál. 
4. Za co jsi na sebe nejvíce pyšná? Nenapadá mě asi nic, co bych tu chtěla psát, ale možná to, že jsem se dostala na gympl.
5. Kde se vidíš za 20 let? Chtěla bych být šťastná, žít s mým přítelem, mít 2 děti.... :)
6. Čeho máš plno? Tady moc nevím, jak odpovědět. Asi nějak nechápu položenou otázku.
7. Jaký máš názor na gaye/lesby? Nevadí mi a nic proti nim nemám.
8. Kdybys byla miliardářka, co bys s penězi udělala? Koupila bych si hrozně moc věcí (např. oblečení a kosmetika, kterou si nyní nemůžu dovolit), příteli bych koupila nějaké parádní auto a pak něco koupila i rodině :)  Každopádně bych neutratila všechny peníze a raději je šetřila na horší časy :)
9. Co ráda nosíš? Zbožňuju šortky a tílka!
10. Jaké jídlo máš nejraději? Zelí na všechny způsoby a pak vývar!
11. Kdo je tvůj vzor? Nemám asi žádný vzor.

Mých jedenáct otázek:
1. Cvičíš pravidelně? Co za cvičení děláš?
2. Máš nějaké předsevzetí, které si dáváš pořád dokola a stejně ho nedodržíš?
3. Máš doma nějaké zvíře? Jaké?
4. Kupuješ si raději kosmetiku nebo oblečení?
5. Čeho by jsi chtěla v životě dosáhnout?
6. Jaký je tvůj největší zlozvyk?
7. Oblékáš se podle aktuálních módních trendů?
8. Jíš nějaké zvláštní jídlo, které většina lidí nejí?
9. Ladíš líčení nebo nehty vždy s tím, co si oblékáš na sebe?
10. Kde by jsi chtěla raději žít? V bytě nebo v domečku? V městě nebo na vesnici?
11. Jaký blog je tvůj úplně nejoblíbenější a proč?

Dále nominuju:
Zdeničku- Zdeňka23
 Nelu- Corny big
Káťu- Kate´s world
Caroline- My beauty world
Moniku- My beauty world
Další nominace už nemám, protože ostatní blogy, které odebírám mají přes 200 odběratelů a nechci tady dávat blogy, které nečtu. Tak doufám, že to nevadí :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Gratuluji k přijetí na gympl :* Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem nominovaná potřetí :D příští týden už to konečně publikuju ten článek, abych měla pokoj :D Jinak hezký Tag ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)