Garnier Neo :)

by - 6:30

O tomto produktu už slyšel snad každý. Skoro každý ho i vyzkoušel a proto já musela taky :) Nikdy jsem nechtěla používat jiné deodoranty/antiperspiranty než ty stříkací, protože mi ty ostatní v podpaží byly velmi nepříjemné. Tento jsem se i přes to rozhodla vyzkoušet, myslíte že mi vyhovuje? 
Balení se mi líbí, zatím se mi zdá i praktické, tedy až na otvory, kterými produkt vylézá ven (občas se ucpou a produkt vylézá nerovnoměrně). Jinak bych ocenila i velikost, která je dobrá třeba i na cestování. Vůně je příjemná, já mám variantu SHOWER CLEAN. Je svěží a nijak výrazná. Konzistence produktu je krémová a překvapilo mě, že je ihned po nanesení produkt vstřebaný a nemám tak pocit ulepeného podpaží. Vůni jsem z podpaží v chladnějších dnech cítila celý den, nyní v těch pařácích tak půl dne. Nejraději ráno používám tento deodorant/antiperspirant a během dne klasické stříkací. Neo nedráždí ani čerstvě oholenou pokožku podpaží, nedělá v podpaží hrudky ani nenechává fleky na oblečení. Pocení trochu zabrání, ale nemůžete čekat žádné zázrak (obzvlášť v tomto počasí).
Jeho obsah je 40ml a cena asi 80,-. Já jej koupila v akci za 50,-. Ještě bych chtěla zmínit, že jsem byla nemile překvapena tím, že tuba je už z počátku plná jen z půlky. 

Jaká je Vaše zkušenost? Jaký typ deodorantů/antiperspirantů nejraději používáte?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ještě jsem si nenašla žádný oblíbený typ antiperspirantů/deodorantů, ale chtěla bych vyzkoušet tento (prostě nějaký krémový) nebo gelový, s těma jsem se ještě moc neseznámila :D myslím že právě tyhle dva typy by mohly být pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s tímto velmi spokojená a ta tuba mě také naštvala :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s tímhle taky moc spokojená, ale když už jsem ho dodělávala, vůbec to nešlo vytlačit. Lepší by podle mě bylo, kdyby to bylo v tvrdé lahvičce, která by se dole otáčela a tím by se to vytlačovalo. (měla jsem nějaký ten oranžový, vůni opravdu doporučuji)
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)