Oblíbenci za měsíc srpen :)

by - 6:30

Oblíbenci se tu nyní objevily poprvé a to proto, že jsem se rozhodla zrušit aktuální používané produkty. Ten článek byl celkem o ničem. Oblíbenci se zde budou objevovat každý měsíc (vždycky někdy v polovině měsíce) a budou obsahovat vždy 7 mých nejoblíbenějších produktů jak dekorativní, tak pečující, tak vlasové kosmetiky. Vždycky Vám o nich něco málo řeknu a popř. vložím i odkaz na samostatnou recenzi.

Začneme péči o pleť. Prvním oblíbencem je Čistící pěna s 2% kyselinou salicylovou od Avonu. Pěna mě velmi dlouho lákala v katalogu a nakonec jsem velmi ráda, že ji mám. Pleť totiž krásně vyčistí ale nemám po ní vůbec napnutou pleť ani vysušená místa. Více se dozvíte v recenzi. Druhým produktem je pleťový peeling od Synergenu Sweet Touch. Voní sice trochu chemicky, ale obsadil i tak první příčku (v mém imaginárním seznamu odzkoušených pleťových peelingů) spolu s meruňkovým peelingem od Zeilona Apteka. 

Ten šampon má na fotce hrozně divný tvar a já nevím proč. Vypadá vtipně :D
Z vlasové kosmetiky tu mám jediný produkt a to Aussie Miracle Moist šampon. Dostala jsem ho od kamarádky. Původně mi jeho vůně přišla boží, časem už ze mě nadšení začalo opadat. Na vlasy mi vyhovuje a více se dozvíte v samostatném článku. Pak tu mám produkt, kteý bych zařadila do kategorie vůní a tím je tělový sprej s vůní jablka od Avonu. Na léto mi parfémy používat nevadí, ale občas mám chuť na něco více osvěžujícího. Sprej voní naprosto dokonale. :)

Z dekorativní kosmetiky tu mám hned 3 kousky a to i přesto, že  létě se maluju minimálně, toto jsou vlastně mé každodenně používané produkty. První je matující pudr dekorativní kosmetiky MOJE, dále pak to je řasenka Best od dekorativní kosmetiky MOJE a mé milované Labello, které je tentokrát v příchuti Cherry. 

Jakých 7 oblíbenců byste vybrali vy? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Aussie šampon jsem si taky oblíbila, pak ještě Dove sprchový gel (krásně pěnil a hydratoval) a Astor Seduction Codes řasenka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, doufám že nevadí, ale nominovala jsem tě u nás na blou na Liebster award TAG :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag-addell.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)