Šampon Aussie Miracle Moist :)

by - 6:30

Šampon jsem ukazovala v posledních nákupech a pokud jste tento článek četli, tak víte, že jsem šampon dostala na vyzkoušení od kamarádky. Sama bych si od Aussie nevybrala tento, ale spíše bych sáhla po tom objemovém, co mají, ale i tak jsem ráda, že jsem šampon mohla vyzkoušet. Už se objevil i v oblíbencích, takže mi sedí, ale jdeme na recenzi. 
Balení jako celek na mě působí hezky a líbí se mi, ale přímo nesnáším to dávkování. Ze začátku to bylo fajn, ale jakmile jsem došla na dno balení, tak šampon prostě nechtěl vytéct. Mohla jsem s tím třást, nebo lahvičku nechat stát víčkem dolů a stejně to nešlo. Když už jsem myslela, že šampon došel, tak jsem víčko odšroubovala a zjistila, že uvnitř je produktu asi na 2 použití. Konzistence je obvyklá a šampon má nažloutlou barvu. Ze začátku jsem byla totálně unesená z vůně, při delším používání jsem si na ni zvykla a teď už mi ani moc nevoní. Mojí mamce už nevoněl hned od začátku, prý že to zavání jako zvratky. Šampon krásně pění a není ho potřeba velké množství. Nevšimla jsem si, že by mi vlasy nějak regeneroval, ale velmi jsem si oblíbila, protože mi prodlouží dobu mezi mytím vlasů o jeden den! A to si vlasy mám mýt a stejně jsou úplně minimálně mastné. Dále pak jsou vlasy po šamponu hezky voňavé, i další den (někdy 2) pořád voní, jen ne tak intenzivně. 
Šampon měl 300 ml a cena je přibližně 150,- (záleží na akcích a tak). 
Šampon mi velmi vyhovuje a můžu ho doporučit, zatím si ho ale kupovat nebudu, protože mám doma pořád velké zásoby šamponů, ale časem bych si nějaký chtěla pořídit. 

Máte rádi Aussie? Jaký produkt z jejich nabídky Vám nejvíce vyhovuje? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ta vůně mi později take lezla na nervy :D zkoušela jsem mega sampon a ten byl nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ausiii mám moc ráda :) Máš moc hezký blog a tak budu ráda tvojí další čtenářkou.:) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsem jen vzorek, ale taky mi moc nevoněl. Sice ne po zvratkách, ale byla to taková "nijaká" vůně. Vlasy jsem po tom měla jako po jinym šampóně, třeba levnějším Elsevu, ale na domácí kopřivový od babičky to nemá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)