Báze pod oční stíny od Avonu :)

by - 6:30

Bázi jsem už ukazovala v článku o mých oblíbencích, takže je Vám asi jasné, že dneska bude recenze pochvalná :) 
Obal báze je skleněný kalíšek s černým plastovým víčkem. Celkové desing je velmi jednoduchý a mě se velmi líbí! Víčko na kalíšku pevně drží a při cestování by se báze neotevřela. Báze je úplně bez parfemace a konzistence je taková našlehaná. I když to vypadá, že báze má barvu tmavší než je barva kůže, tak to tak není. Po rozmazání se báze nádherně přizpůsobí odstínu pleti a víčko krásně vyhladí a barevně sjednotí. Nanášení na víčko je naprosto bezproblémové. Bázi občas používám na víčka, ikdyž používám jen linky, protože se mi líbí jak je víčko barevně sjednocené a drobné žilky jsou méně viditelné. Já mám mastná víčka a báze mi je nijak nevysušuje. Stíny mají po nanesení díky bázi větší intenzitu barvy a déle vydrží. 
Báze má 3g a já ji pořídila v akci za 59,-, normálně se její cena pohybuje kolem 89,-.
Já Vám ji můžu doporučit na 100% a určitě bych se nebránila dalšímu balení :)

Používáte báze pod oční stíny? Jaká je Vaše oblíbená? Máte zkušenost s touto?

You May Also Like

7 komentářů

  1. Souhlasím s tebou, je suprová :) použiji ji někdy jen tak samotnou, protože dělá krásně matný efekt na víčku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušela jsem jenom bázi od Elf, ale na tuhle jsem taky často koukala :) Jenom se mi potvrdilo, že by to byl super kup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude v akci tak ani neváhej a běž do ní :-) Je lepší než ta od Elfu, mnohem lepší ;-)

      Vymazat
  3. Já doma ještě bázi nemám. Vystačím si s korektorem v tyčince. Mám taky mastná víčka a myslím, že mi tahle bude vyhovovat :-)

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. bohužel za mne tedy nic moc.. ale mám hodně mastná víčka..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)