Sada 12 štětců a pouzdra s leopardím vzorem :)

by - 6:30

Před nějakou dobou jsem se rozhodla, že bych si rozšířila svou kolekci štětců. Začala jsem proto nějaké na internetu hledat a do oka mi padla tato sada 12 štětců s pouzdrem :) 
12 kosmetických štětců v pouzdře s leopardím potiskem
zdroj
Nejdříve bych začala pouzdrem na štětce. Na povrchu je obal z umělé kožešiny a uvnitř je obal hladký a lesklý. Co mě velmi překvapilo byl silný zápach, který pouzdro mělo hned po vybalení. Obal byl cítit novotou, ale bylo to tak silné aroma, že jsem pouzdro pár dní musela nechat vyvětrat a od té doby už nezapáchá. Zapínají pouzdra je na magnet a dobře drží. 
Teď už přejdu na štětce. Všechny jsou z umělých štětin a jejich rukojeť je ze dřeva. 
1. Štětec na pudr- u tohoto štětce jsem čekala, že bude mít více štětin, ale díky tomu, že jich nemá hodně tak není moc hustý. Je ale velmi jemný a i přes menší počet štětin s ním pudr jde bez problému nanášet. 
2. Stipple brush- tento štětec jsem také očekávala hustší, abych ho měla na zapracováni makeupu, ale díky menšímu počtu štětin je ideální na tvářenku. Tu nanese opravdu lehce a na tváři nevypadá jako nevzhledný flek. (Tento štětec jsem darovala sestře, protože tvářenky nepoužívám).
3. Štětec na tvářenku nebo bronzer- tento štětec také není úplně hustý, ale vůbec to nevadí. Díky velikosti je vhodný na nanášení tvářenky nebo bronzeru. Štětiny jsou velmi jemné. 
4. Štětec na makeup- štětec je trochu tvrdší. Na zapracování makeupu tyto štětce nepoužívám, protože to s nimi prostě neumím, ale na nanášení makeupu je štětec super. 

5. Štětec na korektor- má stejný tvar jako štětce s číslem 6 a 7. Tento je akorát větší. Na dotek je pevný a na zapracování korektoru je ideální.
6. Štětec na oční stíny- je tvrdší než štětce, které obvykle používám na stíny, ale i tak se s ním pracuje dobře. Taktéž se dá používat na zapracování korektoru.
7. Štětec na oční stíny- tento je menší než 5 a 6 a na dotek je také pevný. Je dobrý jak na nanášení stínů, tak i na práci s krémovými produkty. 
8. Blendící štětec- tento je také pevnější než blendící štětec, který už používám delší dobu. I přesto se s ním stíny dobře ztrácí.

9. Tužkový štětec- tento štětec jsem si velmi oblíbila na nanášení stínu do záhybu oka. Na to je naprosto skvělý!
10. Velký zkosený štětec- já ho používám taktéž na nanášení stínu do záhybu oka. Pro ty, co mají tlusté obočí by byl skvělý na dokreslování obočí. 
11. Malý zkosený štětec- oblíbila jsem si ho na dělání linky podél řas pomocí očního stínu. Jinak si myslím, že by mohl být skvělý na dokreslování obočí. 
12. Štětec na linky- tento jediný štětec jsem zatím nezkoušela a to proto, že nevlastním gelové linky a zatím ho nemám na co používat. 
Štětce vůbec nepelíchají až na štětec číslo 8, který mi ihned po vybalení pustil asi půlku štětin. U žádného dalšího štětce z této sady se mi to nestalo, takže to beru jako drobnou chybičku v naneseném množství lepidla v rukojeti. 
Cena celé sady je 399,- a můžete si ji objednat zde (na této stránce navíc ani neplatíte poštovné). Já jsem se štětci velmi spokojená :)

Používáte na líčení štětce? Má někdo z vás právě tuto sadu?

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí sady štětců k recenzi. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Sada vypadá celkem dobře :) Možná za tu cenu bych se spíš koukla do DMka a koupila si jenom 3 štětce od Ebelin nějaké základní ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ebelin štětce bych si jednou i tak chtěla pořídit!

      Vymazat
  2. Obal je moc pěkný a podobně vypadající štětce mám z nějakého časopisu :) také jsem si před nedávnem koupila sadu štětců z ebay a tak úžasnou kvalitu jsem nečekala :) pěkné a slušné štetce mají i v dm ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto štětce jsem dneska viděla na ebay, tyhle firmy na tom slušně vydělávají, tam nakoupí (určitě ve velkém za lepší cenu, ne třeba přímo na ebay, ale prostě v Číně, alibaba.com apod. A tady prodávají a mají 100% zisk. Škoda, že nemám e-shop :)))
    Na ebay je jich hodně, tento je např. zde: SADA gepard štětců na EBAY
    Jinak vypadají na pohled pěkně, ty dřevěné rukojeti, to pouzdro, líbí. :) Přeji ti, ať ti dobře slouží.

    Zvu tě na můj blog, nedávno jsem tam psala návod, jak nakupovat na ebay a brzy bude článek o mých prvních nákupech, mimochodem i štětce už mám :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zas to musíš brát tak, že ne každý umí nebo chce na ebay objednávat a tyto firmy ti to ulehčí :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)