Spotřebované produkty ŘÍJEN 2014

by - 6:30

Je konec měsíce a proto jsem si pro Vás opět připravila spotřebované produkty. Tento článek mi vždy zabere nejvíce času, protože obsahuje hodně fotek, tím pádem hodně focení a upravování a také hodně textu. Tentokrát se mi podařilo spotřebovat celkem 21 věcí, z toho je 1 vzorek a 3 cestovní balení.

Vlasy
Marion regenerační maska zvýrazňující odstín barvených vlasů- Maska je určená pro vlasy s odstínem hnědá a obsahuje extrakt z heny a vlašského ořechu. Její vůně byla skvělá a jeden pytlíček vyšel na 2 použití (jednou masku použila moje sestra a jednou já). Trochu mi vadilo, že se musela nechat působit 10-15 minut, ale přežila jsem to. Nevšimla jsem si, že bych vlasy měla nějaké hnědší, ale taky je pravda, že nemám vlasy barvené. Jinak vlasy byly po masce krásně hebké. Prodává se v balení se 2 pytlíčky (každý má 20ml) za 27,-. Já ji koupila v zapadlé drogérii.

Avon Hydratační balzám na vlasy s avokádem a mandlovým olejem (recenze)- Balzám krásně voněl a používala jsem ho jinak než byl určený. Když jsem ho použila podle návodu, tak byly vlasy ulepené a špatně šly rozčesat. Při použití jako klasický kondicionér byly vlasy krásně hebké a šly dobře rozčesávat. Vlasy nezatěžuje. Měl 200ml a jeho cena se pohybuje kolem 79,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Oriflame odličovač voděodolného makeupu (recenze)- Voděodolný oční makeup mi nedokázal odlíčit vůbec, normální oční makeup ano, ale déle to trvalo a bylo nutné použít větší množství produktu. Odličovač byl dvousložkový, ale po smíchání složek bylo opravdu málo času na nanesení na tampónek, protože se rychle vracel do původního stavu. Moc mě nezaujal a už bych ho znova nechtěla. Měl 100ml a jeho cena se pohybuje kolem 210,-.

Garnier zklidňující odličovač 2v1(recenze)- Tento odličvač naopak miluju! Je také dvousložkový, ale tento se ihned po smíchání nevrací do původního stavu a máte tak dost času na aplikaci na tampónek. Je úplně bez parfemace a odlíčí úplně všechno (i voděodolný makeup) naprosto bez problému. Je mastný, takže jsem ho nepoužívala na pleť, ale jen a pouze na oči. Měl 200 ml a jeho cena se pohybuje do 150,-.

Purex odličovací ubrousky (recenze)- Vlhkost ubrousku byla dostačující a voněly příjemně. Co se týče odličovaní, tak tam taky nebyl problém. Používala jsem je na odličení pleti, ale dokázaly si poradit i s řasenkou (chvíli to trvá). Nedají se koupit samostatně, ale musíte si je objednat v sadě 3 balení, kde jsou jedny ubrousky peelingové a pak ještě jedny hluboce čistící. Objednávala jsem je zde.

Synergen pleťový peeling (recenze)- peeling obsahoval hodně částeček, které nebyly extra hrubé, takže nedráždily pleť. Vůně byla dost chemická, ale nevadila mi. Používala jsem ho každý den a pleť nevysušoval ani nijak nedráždil. Používala jsem ho ráda a dalšímu balení bych se nebránila. Měl 150 ml a pořizovala jsem ho za 40,-.

Essence Deep Moisturazing Paper Mask, Garnier hydratační maska s výtažky z hroznů, Balea maska Chvíle štěstí (recenze)- o maskách se moc rozepisovat nebudu, protože jsem na ně dělala srovnávací recenzi. Všechny byly fajn :) Essence stojí kolem 30,- a Balea a Garnier kolem 20,-.

Avon denní pleťový krém Complete Balanced (recenze)- s krémem jsem byla velmi spokojená. Měl lehkou texturu, ihned se vstřebával, pleť během dne nemastil ani nevysušoval. Při nanášení makeupu také nedělal problémy. Zatím si ho znova nekoupím, ale byl fajn. Měl 50 ml a stojí kolem 100,-.

Tělo, ruce, nohy
Nivea tělové mléko do sprchy (recenze)- nepoužívala jsem ho denně, ale pouze příležitostně. Krásně voní, pokožku hydratuje a není třeba použít normální tělový krém. Klidně bych si ho pořídila znova. Mělo 400 ml a cena byla kolem 150,-.

Dermacol sprchový gel Karibský sen (recenze)- sprchový gel příjemně voněl a provoněl i pokožku. Pěnil také výborně. Nevím jestli bych si ho pořídila ještě jednou ve stejné vůni, ale jiné variantě bych se nebránila. Měl 250 ml a jeho cena je kolem 50,-.

Kallos tělové mléko (recenze)- toto mléko mě bohužel nezaujalo. Sice vonělo opravdu příjemně, ale hydratace nebyla dobrá, navíc po aplikaci na tělo pokožka lepila. Znova bych si ho už nepořídila. Mléko mělo 300 ml a jeho cena se pohybuje kolem 80,-.

Dermacol zvláčňující krém na nohy- tento krém mě vůbec nezaujal. Voněl příjemně po citrusech, ale jinak na něm nebylo nic dobrého. Chodidla vůbec nehydratoval a to ani když jsem ho dávala velkou vrstvu. Po použití má chodidla vypadala stejně jako před použitím. Měl 100 ml a mám pocit, že stál asi 70,-.

Dekorativní kosmetika
Essence sypký pudr All About Matt!- z pudru jsem nejprve byla nadšená, pak jsem ho nějakou dobu nepoužívala a nyní jsem se rozhodla ho spotřebovat. Pořád nevím, co si o něm mám myslet. Velmi mi vadila sypká struktura, ale pleť udělal krásně hebkou. Asi už nemám potřebu si ho znova kupovat. Koupila jsem ho ve výprodeji za 30,- a měl 11g.

Essence korektor match2cover- Tento korektor už jsem měla od loňska, tak jsem ho chtěla dodělat. Bylo tam korektoru už jen na pár použití a zbytek jsem dodělala při zkoušení líčení a tak. Měl 2,3g a taktéž jsem ho kupovala ve výprodeji za 30,-.

Gabriella Salvete řasenka Infinite Definition (recenze)- řasenku jsem vyhrála a už od počátku mi nevyhovovala. Řasy šíleně slepovala, navíc ještě opadávala a rozmazávala se. Vůbec ji nepoužívám, takže je zbytečné ji schovávat a proto ji vyhazuju. Měla 7 ml a její cena je kolem 180,-.

Avon řasenka SuperShock (recenze)- toto je moje nejoblíbenější řasenka. Oddělí, prodlouží, zahustí a řasy mám po ní nádherné. Co víc od řasenky chtít? :) Měla 10 ml a její cena se pohybuje od 59,- do 109,-.

Laky na nehty a péče o nehty
Cien odlakovač (recenze)- odlakovač byl fajn, hezky voněl, akorát mi trošku blblo dávkování. Měl 200 ml a stál asi 40,-.

Ostatní a vzorečky
Avon toaletní voda Slip into...- toto byl můj nejoblíbenější parfém! Vůni popisovat nebudu, protože to nedokážu. Vydržel dlouho a nejvíce mě štve, že už se nedá pořídit. Měl 50ml.

Douglas vzorek odlakovacího ubrousku- lak z nehtu nedokázal odstranit, ale na očištění okolí nehtů po odlakování byl dobrý. Na dotek byl takový mastný a vůbec nevysušoval. Ještě musím zmínit skvělou vůni.

Kolik jste toho spotřebovali vy? Hoďte mi dolů odkaz na váš článek o spotřebovánu, pokud chcete :) Máte s nějakým produktem zkušenost?

You May Also Like

12 komentářů

  1. Já svůj článek zveřejním pravděpodobně zítra, vlastně ho budu připravovat i zítra, takže ještě nevím, kolik jsem toho přesně spotřebovala.. ale nákupů mám samozřejmě více :D
    Mám zkušenost pouze s tělovým mlékem do sprchy. Toto od Nivei je fajn, opravdu funguje, narozdíl od ostatních..

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla spotřebovací článek včera - 16 kousků, na tebe nemám :-) Jinak s tím focením - já už to začala dávat všechno pouze do jedné fotky, bych se zbláznila, kdybych měla fotit všechno zvlášť... Mléko do sprchy je super a také mám zkušenost s tím peelingem od Synergen, stále mi stojí doma na poličce a ne a ne ho spotřebovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé spotřebované produkty jsem už viděla :-) Já výrobky fotím zvlášť, protože pak jdou lépe vidět a celkově je to pak přehlednější :-)

      Vymazat
  3. Garnier dvoufázový odličovač jsem měla a určitě budu kupovat znovu :) Ten sypký pudr od Essence - zatím ho pořád ráda používám, ale když jsem ráno líná nebo nemám čas, je na nic se s tím piplat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta aplikace mě na tom pudru taky strašně štvala :-D

      Vymazat
  4. Jak jen to děláš, že máš vždy toho tolik ? :D Neskutečný :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik produktů nedokážu spotřebovat ani za pul roku:DV tomto tě opravdu obdivuji! jinak moc pěkné fotky, a odlakovač od cienu mám taky ráda akorát mám stejný problém s dávkováním :X dost blbne.. ale jinak je fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ani nepřipadá, že toho spotřebuju tak moc :-D Samo se to nějak kupí :-)

      Vymazat
  6. Doma mám Aroma Rituals jahodu a rebarboru a to je tak nádherná vůně, že si to snad ani nedokážete představit♥♥♥ Match&cover doma mám taky a taky mi zbývá pidík. Sypkým pudrům také moc nefandím, raději mám zapečené. Ten Cine odlakovač mám doma také a vyhovuje mi, akorát se špatně zavírá a vždycky mi kousek vyteče :/

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sprchový gel s jahodouba rebarborou jsem snad ještě ani neočichala. :-\

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)