Srovnání 3 pleťových masek :)

by - 6:30

Dnes jsem tady s hromadnou recenzí a to jen z 1 prostého důvodu. Sešly se mi doma 3 "pytlíčkové" masky a jelikož by recenze jen o jedné byla krátká, rozhodla jsem se je porovnat.
Testovala jsem tyto 3 masky, ale neberte tuto recenzi úplně vážně, přece jen po jednom použití toho tolik nezjistím :)

Essence Deep Moisturizing Paper Mask
Toto byla klasická plátýnková maska. Je to vlastně kus látky ve tvaru, který můžete vidět výše, namočený v tekutině. Vůně masky byla velmi intenzivní a příjemná okurková. Na této masce oceňuju velmi rychlou a jednoduchou aplikaci na pleť, stačí otevřít sáček, masku rozložit a přiložit na pleť. Maska se přikládá na očištěnou pleť a nechá se působit 10-15minut. Doporučuju lehnou si, protože by se Vám jinak maska mohla z pleti sundávat. Při 15 minutách působení na pleti neštípala. Po sundání látky by se měl zbytek tekutiny vmasírovat do pleti a nechat vsáknout. To trvá docela dlouho, ale i tak pleť byla velmi nepříjemně lepkavá a proto jsem si musela obličej opláchnout vodou. Pleť po použití byla velmi hebká.
V balení je jedno plátýnko a cena masky je asi 30,-, já ji dostala ve swapu.

Hydratační maska s výtažky hroznového vína od Garnier
Této masky jsem vyzkoušela jen jednu půlku, protože druhou si vzala má sestra. Konzistence samotné masky byla gelová a měla zelenou barvu. Vůně byla velmi příjemná. Po nanesení na pleť příjemně chladí a osvěžuje. Má se nechat působit 10-15 minut a tak jsem ji i použila. Během té doby mě bohužel trochu pálilo okolí nosu (má ho suché), ale na zbytku pleti se nedostavily žádné nepříjemné účinky. Po smytí pleti jsem měla obličej krásně hebký. 
Maska se prodává po 2 sáčcích a každý má 6 ml. Použila jsem jen jeden sáček a těch 6 ml bylo až moc velké množství na můj obličej. Musela jsem dát větší vrstvu. Já oba sáčky pořizovala za 20,-.

Maska Chvíle štěstí od Baley
 Tuto masku jsem dostala od kamarádky, ale nechala jsem si jen jeden pytlíček. Nemám moc dobrou zkušenost s pleťovými maskami od Baley a proto jsem se bála, jaká bude tahle. Co mě překvapilo, tak byla velmi příjemná vůně masky, byla možná trochu chemická, ale příjemná. Měla krémovo-gelovou konzistenci béžové barvy. Má se nechat působit 10-15 minut. Téměř ihned po nanesení na pleť mě začalo šíleně pálit okolí  nosu a úst. Vydržela jsem to, ale maska pálila celou dobu. Zbytek masky se měl setřít ubrouskem, ale to nešlo moc dobře a pleť byla na dotek nepříjemná, proto jsem obličej byla nucena opláchnout vodou. Pak už byla pleť hebká. 
Masky se prodávají 2 pytlíky a cena za oba je kolem 20,-. Jeden pytlík má 8 ml a opět masky bylo v sáčku až moc, takže jsem musela dát velké množství.

Máte zkušenost s nějakou z těchto masek? Vyhovují Vám masky od Baley? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Jednou jsem zkoušela slupovací masku od Balea a pěkně mi porvala snad všechny chloupky na obličeji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu platýnkovou masku od Essence bych chtěla vyzkoušet, jelikož jsem zatím zkoušela jenom jednu a to od Rival de Loop a myslím, že na zimu by to mohlo být jednou za čas super :) Masky od Balea mi většinou vyhovovaly, ale měla jsem jich už pár, které nepříjemně štípaly...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)