Lesk na rty a tužka na rty od Estyle :)

by - 6:30

Dnes Vám přináším opět dvojitou recenzi a tentokrát je o 2 produktech na rty od značky Estyle. Konkrétně se jedná o dlouhodržící lesk na rty s 3D efektem a dlouhodržící tužku na rty.

Dlouhodržící lesk na rty s 3D efektem
Popis: Neodolatelné barvy, vysoký lesk, expresní 3D efekt a příjemná parfemace jsou hlavní atributy tohoto výrobku. Dlouhotrvající lesk zjemňuje rty, zdůrazňuje jejich tvar a konturu. Intenzivně hydratuje a vyživuje rty, opticky zvětšuje objem úst. Vyhlazuje a zpevňuje jemnou kůži rtů, působí proti vráskám a zabraňuje stárnutí kůže. Obsahuje karnaubský vosk, včelí vosk a makadamský olej.

Obal lesku je kvalitní a líbí se mi, že je také krásně úzký takže vám nezabere moc místa v kosmetické taštičce. Víčko pevně drží a ani při cestování by se lesk neotevřel. Aplikátor je klasický, takový jaký je u lesků zvykem. Co musím přiznat je, že lesk nádherně voní! Hrozně mi ta vůně něco připomíná, ale nenapadá mě nic konkrétního. Vůně pak jde trochu cítit i na rtech. Můj lesk je v odstínu 03 Frosty Pink a podle mě název dokonale vystihuje odstín. Lesk je opravdu studeně růžový a stříbrné třpytky ten studený odstín ještě prohlubují. Bohužel mi lesk moc nesedl odstínem a na mých rtech vypadá opravdu mrtvolně, navíc mám ještě velmi bledou pleť, tak s leskem vypadám trochu bez života. Lesk po nanesení na rty trochu lepí, ale mě to nevadí. Na rtech vůbec neštípe, tak jako to dělají objemové lesky a za to jsem velmi ráda! Výdrž je asi 3 hodiny bez jídla a s jídlem tak 1-2 hodiny. Po smytí lesku na rtech zůstanou třpytky, což se mi taky moc nelíbí. Jinak je lesk na rtech velmi příjemný a nevysušuje je.  
Lesk má 7 ml a můžete ho pořídit zde za 70,-. V nabídce je celkově v 6 odstínech (01 Moccacino, 02 Apricot, 03 Frosty Pink, 04 Violet, 05 Strawberry, 06 Raspberry).
Lesk je velmi dobrý, ale bohužel mi tak úplně nesedl odstínem, ale naopak mojí mamce sluší a proto jsem ho po důkladném otestování dala jí :) Ze všech odstínů se mi líbí nejvíce 06 Raspberry.

Dlouhodržící tužka na rty
Popis: Dlouhodržící konturovací tužka na rty je určena k úpravě tvaru rtů a ochraně rozpíjení rtěnky nebo lesku na rty. Bohatě pigmentované konturovací tužky svým složením umožňují přesnou aplikaci, ostrou linku a modelaci tvaru rtů na dlouhou dobu. 

Obal od tužky je matný a je ozdobený bílými nápisy. Tužku mám v odstínu 01 Bubble Gum, což je studená střední růžová barva. Tužka je úplně matná. Velmi mě překvapila pigmentace, protože je skvělá. Syté barvy se dá dosáhnout už v první vrstvě. Tužka není úplně tvrdá, takže se s ní lehce a dobře kreslí, ale zároveň není úplně měkká a neláme se při kreslení. Překvapilo mě, že se tužka velmi dobře strouhá. Když tužku používáte spolu s rtěnkou nebo leskem, tak vůbec nevysušuje. Zkusila jsem ji použít i samotnou, protože se mi líbí její odstín a to rty vysušuje. Ale tužka není určena k samotnému nošení, takže jí to vůbec nevyčítám. Rtěnky se na tužku dobře chytají a prodlouží se jejich výdrž.
Tužka má 1,6 g a můžete ji pořídit zde za krásných 49,-. V nabídce je celkově ve 3 odstínech (01 Bubble Gum, 02 Dark Coral a 03 Fuchsia).
Tužka je skvělá a můžu ji doporučit :)

Líbí se Vám odstíny produktů? Používáte konturovací tužky? Jaký produkt od Estyle máte nejraději?

Děkuji stránce Chris Cosmetics za poskytnutí produktů k recenzi.

You May Also Like

6 komentářů

  1. Značku Estyle neznám, ale ten lesk na rty je krásný :-) Takový jemný. www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku neznám, ale líbí se mi.

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/ - budu ráda, když koukneš.

    OdpovědětVymazat
  3. :) vyzerá dobre
    Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou , budem rada ak sa staneš aj ty mojou :)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa straasne paci farba ceruzky je uplne krasna :) na lesky moc niesom ale ta farba je velmi pekna avsak mne bohuzial nepristane:D

    www.sorandomaboutme.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)