Krásný nude pískový lak Fantasy Nails :)

by - 6:30

Pískové laky mám velmi ráda a zatím jsem vyzkoušela 3 takové laky. 2 byly z kolekce Stars od Gabrielly Salvete a 1 byl od dekorativní kosmetiky MOJE :) 
Popis: Světle hnědý pískový lak na nehty. Lak na nehty s drobnými částicemi dodá nehtu matný a pískový efekt - nový trend sezóny. Laky Fantasy Nails mají výborné krycí schopnosti a silnou pigmentaci. Lak na nehty aplikujte pomocí štětečku v jedné či dvou tenkých vrstvách. Nechte zaschnout.
Obal je opravdu krásný. Je z matného skla a víčko je také matné a na vrcholku má číslo odstínu. Lahvička na mě působí luxusním dojmem. Můj odstín je 114, což je krásná nude barvička. Štěteček laku je středně velký a nehet je nalakovaný pár tahy. Krytí v první vrstvě není na 100%, proto je lepší dát vrstvy 2. Schnutí je velmi rychlé a za 15 minut po nalakování můžete dělat téměř cokoliv bez jakéhokoliv porušení povrchu. Po zaschnutí laku má nehet matný a pískový povrch (tak jako to bývá u všech pískových laků), ale musím říct, že povrch u tohoto laku není tak drsný jako u ostatních, které jsem vyzkoušela. Výdrž bez jakéhokoliv podkladového laku jsou 4 dny, což mi přijde průměrné pro pískové laky.  
S lakem jsem velmi spokojená a pokud máte rádi nude laky, tak budete spokojené určitě také. Já sama mám raději výraznější odstíny, ale myslím, že se u mě ani tak neztratí :)
Lak má 15ml a za cenu 65,- se dá pořídit zde
Tady přidávám ještě pár fotek laku na nehtech :)
Jak se Vám tento lak na nehty líbí? Saháte raději po nude odstínech nebo po tmavých a výrazných barvách? Znáte tuto značku laků?

Děkuji stránce Ráj nehtů za poskytnutí produktu k recenzi.

You May Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá pěkně, jen já tam postrádám nějakou třpytku nebo shimmer. Ale i tak je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lak vypadá hodně dobře! Nude laky jsem si teď oblíbila a tenhle není k zahození a když rychle schne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je božský ! :O nude laky mám velice v oblibě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem ti říkala, že to je ideální barva pro tebe :P

      Vymazat
  4. omg ten je nádherný!! myslím že objednávam:) máš super blog!:)

    www.sorandomaboutme.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)