Zvláčňující krém na nohy od Dermacolu :)

by - 6:30

Původně jsem na tento krémík psát nechtěla, ale nakonec se o něm přeci jen zmíním. Jdeme na to :)
Krém se ke mě dostal díky mojí mamce. Má totiž velmi suchá chodidla a ztvrdlou kůži. Krém ji na to vůbec nepomáhal a proto ho dala na dodělání mě, jelikož ví, že nemám tak moc suchou pokožku chodidel.
Obal krému je matný a působí pěkně, víčko hezky drží a dobře se otevírá. Konzistence je krémová a velmi dobře se roztírá. Vstřebávání je také skvělé a vůně je příjemná citrusová. Po vstřebání jsem vždy měla pocit, že mám nohy zvláčněné, ráno tomu nikdy tak nebylo. Pokožka chodidel byla vždy úplně ve stejném stavu, jako před namazáním. Pořád jsem čekala, že při pravidelném používání se zvláčnění dostaví, ale nestalo se tak a krém už mám spotřebovaný. Podle mě je naprosto k ničemu a už bych ho znovu nechtěla. Měl 100ml a mám pocit, že jeho cena byla kolem 60,-.

Používáte krémy na nohy? Jaký je váš favorit? Jak jinak ještě pečujete o své nožičky? :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Krémy na nohy moc nepoužívám, většinou jenom v létě, kdy nosím sandály a žabky, jinak použiju tělové mléko :) Doma mám jeden z Avonu na paty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)