Hydratační balzám na vlasy od Avonu :)

by - 6:30

Před nějakou dobou se v Avonu objevila nový balzám na vlasy s avokádem a mandlovým olejem. Pořídila jsem si ho v nějaké akci, chvíli ho používala, pak přestala a nyní jsem se rozhodla do dopoužívat, protože likviduju zásoby. :)
Obal vzhledově vypadá pěkně, akorát způsob aplikace mi nevyhovuje. Kdyby balzám byl normálně v lahvičce a obsah by se vymačkával, tak by to bylo lepší. Balzám je určený pro suché a poškozené vlasy. Vůně je velmi příjemná, taková ovocná, ale ve vlasech nevydrží. Balzám by se měl používat na umyté a ručníkem prosušené vlasy a pak už by se neměl smývat. Tenhle způsob aplikace jsem několikrát zkoušela, ale vůbec mi nevyhovoval. Vlasy pak byly po balzámu takové ulepené a špatně se rozčesávaly. Používala jsem ho jako normální kondicionér, tzn. na mokré vlasy a po nanesení jsem ho vždy smyla. Vlasy pak byly krásně hebké a dobře se rozčesávaly. Já mám velmi jemné vlasy a i mé vlasy nezatěžoval.
Balzám měl 200 ml a určitě bych ho mohla doporučit, akorát musíte počítat s horším nanášením. Jeho cena je kolem 79,-.

Používáte masky na vlasy nebo balzámy a kondicionéry? Jaký je Váš nejoblíbenější? 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Používám masku s avokádem od Alverde a ta je hutná jak máslo :D a funguje skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jen kvůli té konzistence soudím, že by to pro mé vlasy nebylo :-D

      Vymazat
  2. Balzámy, kondiše, masky - používám všechno. Značky střídám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)