Trio očních stínů kosmetiky Estyle :)

by - 6:30

Oční stíny používám téměř denně a proto mě potěšilo, že můžu vyzkoušet další. A tyhle opravdu stojí za zmínku, proto čtěte dál! 
Popis: Nádherné odstíny bohatě pigmentovaných očních stínů jsou sladěny do módních trojkombinací pro vytvoření perfektního finálního vzhledu. Dlouhodržící oční stíny mají jemnou, hladkou strukturu, na očním víčku vytváří okouzlující lesklý film. Složení očních stínů zároveň pečuje o jemnou kůži víček a bojuje proti stárnutí.

Jako vždy bych celou recenzi začala obalem. Ten je z černého matného plastu, vrchní část je průhledná s popisem. Balení je šroubovací, což se mi líbí a díky tomu jsem si jistá, že by se Vám stíny při cestování samy neotevřely. Já mám odstín číslo 04 Sunshine a v tomto triu se nachází bílo-stříbrná, zlatá a tmavě hnědá. Všechny tyto stíny jsou lesklé. Stíny se na víčko dobře nanáší jak štětcem, tak i prsty. Jsou na dotek velmi příjemné a mají krásnou máslovou konzistenci. Jak můžete vidět na fotce, tak pigmentace je výborná. Vyzkoušela už jsem několik značek stínů, ale s klidem na duši mohu říct, že tohle jsou ty nejvíc pigmentované stíny, jaké jsem kdy vyzkoušela. Tu pigmentaci, co vidíte na fotce výše, dostanete pouhým "ťupnutím" do stínu. Výdrž je také skvělá (asi 10 hodin), ale zkoušela jsem ji jen s bází, protože stíny bez báze nikdy nepoužívám kvůli mastným víčkům.
Obsah je 4g a trio se dá pořídit zde za pouhých 74,-. Je v prodeji v 5 odstínech (01 Lilac, 02 Cornflower, 03 Midnight, 04 Sunshine a 05 Tea Rose). 

Na konec bych Vám chtěla ukázat porovnávání všech mých lesklých tmavě hnědých stínů. Jak sami uvidíte, tak jasně vítězí poslední stín z tria od Estyle. Pokud by Vás to zajímalo, tak dále na ruce mám stíny od Essence, Sleeku, Gabriella Salvete a W7.
Stíny Vám mohu doporučit a sama bych si časem chtěla pořídit ještě nějaký odstín. Moc se mi líbí např. odstín číslo 05 Tea Rose. 

Nalákala jsem Vás na tyto stíny? Máte s nimi nějakou zkušenost? Pokud ano, podělte se! :)

Děkuji stránce Chris Cosmetics za poskytnutí produktu k recenzi.

You May Also Like

6 komentářů

  1. No teda, takovou pigmentaci bych nečekala, a líbí se mi to šroubovací víčko ;-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny se mi rozhodně líbí! Ta pigmentace je úžasná! :) Určitě po nich někdy kouknu ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)