Rtěnka Al Bacio od Gabrielly Salvete :)

by - 6:30

Na rtěnky z řady Al Bacio jsem zatím četla skoro samé negativní recenze. Všechny byly na třpytivé odstíny, ale já mám odstín bez třpytek. Myslíte že mi vyhovuje? Čtěte dál a dozvíte se, co si o této rtěnce myslím :)
Popis: Rtěnka s efektem lesklých rtů. Brilantní, mimořádně jemná textura rtěnek AL BACIO pro lesklé, svůdné rty. Zvýšenou výživu a ochranu proti vysušování zajistí vitamin E. Obsahuje čisté vosky a světlo odrážející komplex.
Obal rtěnky je lesklý růžový a moc se mi vzhledově nelíbí. Je vyroben z opravdu levného a nekvalitního plastu, takže se brzo rozbije. Navíc po sundání víčka se rtěnka totálně viklá. Vůně rtěnky je taková zvláštní a nepopsatelná, ale není nepříjemná a na rtech také nejde cítit. Můj odstín je 02 My Dream a neobsahuje žádné třpytky. Tento odstín je v tmavší barvě rtů, je takový hnědo-růžový. Po aplikování na rty je vidět, ale působí přirozeně a nebije do očí. Rtěnka je na rtech velmi příjemná, vůbec nevysušuje a naopak spíše rty hydratuje. Díky tomu jak je na rtech příjemná je výdrž trochu horší. Bez jídla a pití vydrží maximálně 1-2 hodinky, jídlo a pití nepřežije vůbec. 
Rtěnka má 4,2 g a její cena je kolem 100,-. V prodeji je celkově v 9 odstínech, ale jen 2 nebo 3 jsou bez třpytek. Můžete se na ně podívat zde
Já rtěnku doporučuju, ale jen v tomto beztřpytkovém odstínu, protože ty se třpytkami jsem nezkoušela.
Na závěr Vám tady přidávám fotku "kvalitního" obalu této rtěnky. :) A to mi ani nespadla na zem nebo něco podobného.

Máte nějakou rtěnku z řad Al Bacio? Jak jste vy spokojené? Líbí se Vám tento odstín?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Odstín je přesně dle mého gusta :) ale ten obal, what ? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem ji okukovala v drogerce, ale nakonec jsem si ji nekoupila právě kvůli tomu obalu a také slabší pigmentaci. Ale barvička jako taková vypadá pěkně, to jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta slabší pigmentace ani nevadí, protože se mi líbí, že rtěnka na rtech úplně nebije do očí :-)

      Vymazat
    2. Jasně, pro přirozený vzhled bude určitě super ;-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)