2 laky na nehty od Fantasy Nails :)

by - 6:30

Dnes si dáme výjimečně také článek a tentokrát bude věnovaný 2 lakům značky Fantasy Nails. Tuto značku jsem vůbec neznala a poprvé jsem ji viděla až na eshopu rajnehtu.cz. Od této značky už mám 1 lak a to pískový v krásné nude barvě, na který jsem už psala recenzi
První lak (klasický černý) a jeho odstín je 14 a druhý lak (vínovo-červený) má odstín 17.
Nejdříve bych začala tím, co laky mají společné. Lahvička je skleněná a víčko je z černého matného plastu (možná je trochu pogumované). Štěteček je celkem úzký, takže se s ním budou dobře lakovat spíše úzké nehty. Já sama bych byla raději za hustší štěteček, ale i tak se s nimi dobře lakuje. Konzistence obou laků je hodně tekutá, takže se dobře rozprostřou na povrchu nehtu. Schnutí je průměrné. 
Černý lak kryje už v první vrstvě a bez podlaku a nadlaku vydrží jen 2 dny, už i ten druhý den mám občas ošoupané špičky. Protože je toto klasická černá, tak jsem ji ani nefotila na nehtech, přišlo mi to opravdu zbytečné.
Vínovo-červený lak kryje (bohužel) až v 2-3 vrstvě, ale zase vydrží na nehtech bez podlaku a nadlaku hezký déle než černý (asi 4 dny). 
Přidávám ještě fotky tohoto odstínu:
Oba laky mají 15ml a prodávají se za 55,-. Přidám Vám i odkaz na odstín č. 14 a odkaz na odstín č.17. V nabídce mají mnohem více odstínů, které vypadají moc hezky. 
Laky bych Vám spíše doporučila, protože mají  nabídce moc pěkné odstíny. 

Máte zkušenost s touto značkou? Jak se Vám laky líbí? :)

Děkuji stránce Ráj nehtů za poskytnutí produktů k recenzi.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Líbí se mi moc, oba!
    Značka mi nic neříká, ale mají pěkné lahvičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lahvičky se mi taky líbí a super je i víčko, protože se dobře drží v ruce a tím pádem se s lakem i dobře lakuje :)

      Vymazat
  2. No když tobě vydrží 2 dny, tak mě by nevydržel ani den :D ta červaná barva je moc pěkná, hodí se akorát na zimu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)