Spotřebované produkty LISTOPAD 2014 :)

by - 6:30

Dnes je poslední den v měsíci a proto přináším spotřebované produkty :) Docela mě děsí, že všechno tak rychle utíká, ale musím přiznat, že se už nemůžu dočkat Vánoc! Já jsem ten člověk, co nakupuje dárky už od září, takže aktuálně už mám vše nakoupené a nemusím se zbytečně stresovat :) Zbývá mi dárky už jen zabalovat :) 
Tento měsíc se mi podařilo spotřebovat 14 produktů a 5 vzorků. To je u mě taková průměrná spotřeba :)


Odličování, čištění a péče o pleť
Balea odličovací ubrousky s třešní (recenze)- Ubrousky používám na odlíčení makeupu z pleti, na oči je nepoužívám. Voněly trošku chemicky, ale mi to nevadilo a používala jsem je ráda. Ještě mám v zásobě jedno balení těchto ubrousků. V balení je 25ks a protože je tohle limitovaná edice letošního léta, tak se opět prodávala v setu 2 balení a krabičky na ubrousky za 90,-. Já je mám ráda a klidně bych je doporučila :)

Balea odličovací ubrousky s malinou- Na tyto ubrousky jsem úplně zapomněla napsat recenzi. Voněly více chemicky než ty třešňové, ale také se to dalo přežít. Používala jsem je úplně stejně jako ty předchozí a na to byly fajn. Cena a množství je stejné jako u těch výše. 

Oriflame pěnivý čistící gel pro normální a smíšenou pleť (recenze)- Gel jsem používala v létě, pak jsem si od něj dala pauzu a nyní, když jsem se rozhodla ho znova používat, abych ho dodělala, tak jsem zjistila, že se zkazil. Naprosto změnil konzistenci, z gelu se stala ulepená hmota podobná karamelu nebo žvýkačce, která se nedá používat. Předtím byl normálně gelový a po použití pleť trochu vysušoval. Když se dostane do oka, tak pekelně pálí. Znova bych si ho nepořídila. Měl 200 ml a jeho cena je kolem 150,-.

Avon noční pleťový krém Complete Balanced (recenze)- ke krému jsem měla i denní krém ze stejné řady, který jsem ukazovala v minulém díle spotřebovaných produktů. Denní krém mi vyhovoval více, protože tento zanechával ulepený pocit na pleti a po čase mi to začalo vadit. Jinak byl ale fajn. Pleť nevysušoval a ani ji nezhoršil. Velmi se mi líbilo balení ze skla. Měl 50 ml a cena je kolem 150,-.

Avon hluboce čistící maska (recenze)- o masce trochu nevím, co říct. Poslední 3 měsíce jsem ji nepoužila ani jednou a dodělala ji moje sestra. Asi komentář vynechám a zmíním se o ní někdy později, protože mám doma ještě jedno balení. Měla 75ml a cena se pohybuje od 69,- do 109,-.

Tělo, ruce, nohy
Avon sprchový gel s pomerančem a zázvorem- tento sprchový gel jsem dostala v sadě loni na Vánoce a až teď jsem ho spotřebovala. Voněl moc pěkně, pěnil taky dobře a nevysušoval :) Sprchové gely z řady Naturals mám ráda a klidně bych si koupila další :) Měl 200ml a jeho cena je do 60,-.

Avon tělové mléko s jablkem (recenze)- mléko krásně svěže vonělo, rychlo ubývalo a hydratace pro mě byla fajn, ale myslím si, že suchá pokožka by potřebovala vyšší hydrataci. Klidně bych si pořídila další mléko z řady Naturals, miluju totiž ty vůně, co jsou v nabídce! :) Mělo 200ml a stálo do 60,-.

Avon sprej na nohy s limetkou a mátou- tento sprej už mám doma nějaký ten rok a dodělala jsem ho až teď. Vůně mi nebyla úplně příjemná, protože moc nemusím mátu v kosmetice, ale dalo se to přežít. Teď mám od Avonu třešňovou verzi a ta je mnohem lepší :) Sprej měl 100 ml a stál asi 60,-.

Dekorativní kosmetika
Maybelline korektor Affinitone- tento korektor byl super, ale potřebovala bych ten o odstín světlejší. U nás je bohužel dostupný jen tento, což je 02 Natural. Není úplně dodělaný, ale mě už nešel nabírat a jelikož jsem v zásobě měla úplně nové balení, tak jsem toto vyhodila. Korektor mi vydržel asi na rok a to jsem ho používala denně. Měl 7,5 ml a tuším, že jsem ho kupovala za 120,-.

Essence oční stíny- toto jsou snad první stíny, které jsem si koupila. Vím, že jsem je kupovala ve výprodeji v Dm za 10,- :D Už je vůbec nepoužívám a akorát mi překáží v šuplíčku. 

Laky na nehty a péče o nehty
Valea bezacetonový odlakovač (recenze) - odlakovač nebyl nijak skvělý a už si ho asi nekoupím. Mám nejraději ten růžový od Ebeline. Měl 100 ml a stál 35,-.

Ostatní a vzorečky
Adidas antiperspirant Fresh Cooling- Adidas antiperspiranty jsou moje nejoblíbenější. Krásně voní, nedělají fleky na oblečení a pomáhají proti pocení, co víc si přát? :) Určitě si ho koupím znova v jiné variantě. Měl 150ml a stál kolem 70,-.

Calypso houbičky- už jsem někde psala, že je používám na smytí peelingu anebo masky. Jsou super. V balení jsou 2 ks a stojí kolem 20,-.

Pretty Smooth pásky na nos- v balení jich bylo 6. Používala jsem je před nějakou dobou a nyní jsem zjistila, že v balení je poslední kus. Rozhodla jsem ho tedy použít a on nějak nefungoval. Místo toho, abych pásek ztrhla spolu s tečkama, tak jsem stáhla jen tu látku a lepidlo mi zůstalo na nose :D Nevím, co si o nich mám myslet. A cenu netuším. 

Reghaar a Biosil- trápí mě padání vlasů a proto zkouším vše, co jde. Tento měsíc mi došel Reghaar a Biosil. Nejdříve jsem používala Biosil, asi v půlce balení jsem přestala a začala s Reghaar a vlasy se mi zdály lepší, ale pak mi na kožním předepsala zase Biosil, tak jsem začala s ním. U Reghaaru jsem mini výsledky viděla, u Biosilu moc ne. Snad po delším používáním začne působit. Reghaar měl 30 tablet a stál 121,-. Biosil měl 60 tablet a stál 64,-. 

Vzorky:
Elseve posilující šampon- šampon krásně voněl a skvěle pěnil. Pytlík mi vyšel na 1 použití a vlasy byly po šamponu nádherně hebké! Bohužel také rychleji mastné.
Nivea sprchový gel Creme Care- na první čichnutí mi voněl, ale při nanášení mi začal strašně smrdět. Naštěstí byl jen na 1 použití. Pěkně pěnil.
Nivea tělové mléko do sprchy- Moc pěkně voněl narozdíl od kakaové verze. Pokožku pěkně hydratuje, akorát je ho v pytlíku málo a nevystačí mi to na 1 použití. 
La Roche-Posay Redemic C- krém měl gelovou konzistenci, velmi příjemně voněl, ihned se vstřebal a nezanechal na pleti ulepený pocit. Pleť byla po použití hebká.
La Roche-Posay Toleriane Ultra- tento krém byl bílý a vůbec ničím nevoněl. Pěkně hydratoval, ale vstřebávání trvalo déle. 

Jaká je Vaše spotřeba? Máte s něčím zkušenost? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ten stejný korektor jsem zrovna taky dopotřebovala :D jinak se mi zdá, že ten sprej na nohy od Avonu nejde spotřebovat, ale používám ho pouze v létě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začala i teď, protože chodím cvičit a cvičí se bez ponožek. :)

      Vymazat
  2. Ty pásky na nos jsem měla taky a fungovaly normálně, ale když jsem si je chtěla objednat znovu, tak už je neměli... Sprchové gely nebo tělové mléka z řady Naturals od Avonu jsem nikdy neměla, ale až se objeví zase nějaká nová vůně tak pouvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě těch prvních taky fungovalo normálně, až ten poslední byl divný :/

      Vymazat
  3. Biosil jsem měla také..ale zadržuje vodu v těle :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tie pásiky na nos som si kúpila tiež. Zatiaľ som ich ale nepoužila, nejako na nich stále zabúdam (sú v šuplíku, tak to preto).. :-D Moc veľkú šancu im nedávam, ale stáli pár korún, tak som ich prihodila do košíka..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)