Oblíbenci za měsíc listopad :)

by - 6:30

Tak trochu jsem zapomněla na oblíbence a proto jsou tento měsíc o pár dní později.. Snad se Vám budou líbit :)

Prvním mým velkým oblíbencem je pleťový krém Moisture March od Garnieru. Je určený pro normální a suchou pleť. :) Brzo se tu na něj objeví recenze a určitě bude pochvalná :) Z péče o tělo tu mám jediný produkt a tělový krém Bali Botanica od Avonu z řady Planet Spa. Nenazývala bych ho mléko, protože je dost hutné a více připomíná konzistencí máslo. Delší dobu hledám nějaký produkt na pleť, který by mi pleť po použití nevysušoval a konečně jsem něco našla! Je to Nivea čistící krém pro suchou pleť, je naprosto skvělý a také se na něj brzo objeví samostatná recenze :)
Z dekorativky tu mám opět pár kousků. První věcí je pudr od Dermacolu, který jsem si minulý měsíc koupila. Poslední dobou vždy, když si chci dávat oční stíny, tak sahám po Sleek paletce Au Naturel a krémových stínech Color Tattoo od Maybelline. No a produktem, bez kterého nedám ani ránu je tento měsíc balzám na rty od Isany. :) 

Jaké oblíbence máte tento měsíc vy? :) Máte zkušenost s nějakým produktem?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Uvažuju o tom pudru od Dermacol, sypký pudr se mi do školy tahat vážně nechce, a tak hledám barevný ale světlý pudr :D Balzámů na rty mám teď taky velkou spotřebu a používám je pořád :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) ty colour tattoo mám taky a i ten pudr. A na tu paletku si brousím zuby, ale nemůžu se rozhodnout mezi Au naturel nebo Oh so special. Byla bych moc ráda, kdyby jsi o té Au naturel napsala samostatný článek a zrecenzovala jí. Ukázala třeba pár ,,svočů" a řekla o ní, co se ti líbí - no prostě recenze :D

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na paletku jsem dělala recenzi na starém blogu, ale to jsem ji měla jen krátce, takže by byl "update" recenze fajn :-)

      Vymazat
  3. Na recenzi čistícího krému se moc těším, vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude v úterý :) Ale nejvíce mě naštvalo, že ho u nás stáhli prodeje.. Bohužel jsem to zjistila až po tom, co jsem předepsala recenzi...

      Vymazat
  4. Nedivím se, že sis oblíbila paletku od Sleeku. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ti to bude připadat zvláštní, ale zezačátku jsem moc nadšená nebyla. Paletky byly všuda tak moc vychvalované, že jsem měla dost přehnaně očekávání :-) Ale časem jsem si ji oblíbila. :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)