Paletka očních stínů Au Naturel od Sleeku :)

by - 6:30

Na tuto paletku jsem psala recenzi ještě na starém blogu a to jen po měsíčním zkoušení a testování. U mého minulého článku o oblíbencích se objevil komentář, zda bych nenapsala recenzi na tuto paletku. Přišlo mi to jako dobrý nápad, protože paletku už mám opravdu dost odzkoušenou a proto jsem tady s recenzí :)
Ještě chci zmínit, že jsem některé fotky použila z recenze na minulém blogu, protože nyní už mám paletku odřenou, dokonce už nemám 1 stín z paletky. 
Názvy stínů:
Paletka z počátku:
Paletka nyní:

Tato paletka obsahuje 12 odstínů, které jsou vhodné na denní i večerní líčení. 8 odstínů je matných (Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Bark, Regal, Noir), 3 jsou třpytivé (Taupe, Conker, Mineral Earth) a 1 je lesklý (Moss).
m- matný, t- třpytivý, l- lesklý
Z pigmentace jsem původně nebyla vůbec nadšená, protože u matných stínů opravdu není dobrá. Skvělá je u třpytivých, ale ty jsou v paletce jenom 3 a já se těšila na dokonalou pigmentaci všech stínů. Časem jsem si na to zvykla a teď už mi to nevadí, ale ze začátku jsem opravdu byla zklamaná.
Na této fotce jsou některé stíny navrstvené, aby vůbec šly na fotce vidět, obzvlášť ty v horní řadě. 
Třpytivé stíny jsou příjemné na dotek a takové pěkně máslové, matné stíny jsou spíše sušší a hůř se mi nabírají (jak štětecem, tak prsty). Výdrž za mě také není celodenní, s bází dají tak 7 hodin a jsou slité v záhybu, ale mě nevydrží na víčkách ani Color Tattoo, takže s tím musíte počítat. Ještě jsem chtěla zmínit matný obal, který je sice pěkný, ale velmi rychle se ušpiní a odře. Součástí paletky je houbičkový aplikátor, který jsem při focení nemohla najít.  
Sice jsem psala, že stíny nejsou moc pigmentované a tak, ale bez paletky si líčení už neumím představit. Má skvělé odstíny vhodné na jakékoliv líčení a používám ji pokaždé. Mým nejoblíbenějším odstínem byl Nubuck, což byla matná šedá, kterou jsem používala do záhybu oka, abych ho lehce vytvarovala. Na to byl odstín naprosto skvělý a opravdu mě zamrzelo, když mi došel. Naštěstí jsem v drogérii našla jeho trošku hnědší dvojče a to mono stín od Alverde v odstínu 50 Satin Taupe. Když mám chuť na výraznější vytvarování záhybu oka, tak používám matný tmavě hnědý stín Bark. Dá se to s ním i přehnat, takže doporučuju spíše vrstvit. Poslední dobou jsem si oblíbila dělat linku stínem a na to je naprosto skvělý odstín Noir, což je matná černá. Navlhčím si štětec, pak na něj naberu stín a udělám linku. Jelikož je štětec vlhký, tak se na něj stín jakoby nalepí a pak při nanášení nikde neopadává ze štětce. Dalším mým oblíbeným odstínem je Nougat, což je krásná matná bílá, která vypadá skvěle přes celé víčko anebo na projasnění pod obočím. Přes celé víčko hrozně ráda používám i Taupe, což je taková šampaň barva, která se na víčku nádherně leskne. 

Paletka obsahuje 12 stínů a každý stín má 1,1 g. Cena paletky se na eshopech liší, já ji mám ze stránky kosmena.cz
Paletku můžu doporučit díky odstínům, akorát je třeba některé stíny vrstvit a pohrát si s nimi :) 

Máte nějakou paletku od Sleeku? Jak jste spokojené? Jaký je Váš nejoblíbenější produkt od Sleeku?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tahle paletka je vážně nádherná, áááchám nad ní kdykoliv ji vidím, ale sama ji nemám. Vlastně nemám nic od Sleeku.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Sleek snad někdy jejich stíny vyzkouším :) tahle paletka vypadá krásně a využitelně, takže bych do ní šla hned :) Nejlepší by bylo, kdyby vytvořili mono oční stíny a byly by tam na výběr všechny odstíny stínů v paletek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem ji mamce, ale sama si ji někdy půjčím :D je opravdu univerzální na každý den ;) a ještě se mi líbí oh so special :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sleek je vraj skvelá paletka, ja si momentálne neviem vynachváliť tiene Gosh, sú výrazne pigmetnované, neprášia a držia celý deň.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Gosh jsem nikdy nic nezkoušela. Já si tuto paletku oblíbila a velmi ráda má i paletku In The Buff od W7. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)