Štětec na pudr od Avonu :)

by - 6:30

Už je to delší dobu, co jsem se rozhodla rozšířit svou sbírku štětců. V Avonu se objevil nový štětec na pudr a bronzer, jelikož jsem Avonlady tak jsem měla štětec v akci. :) Jdeme na recenzi :)
Začneme jako vždy balením. Je lesklé zlaté a působí luxusním dojmem (ještě aby ne, když je z řady Luxe, co? :D ). Štětiny jsou umělé a na dotek jsou neuvěřitelně hebké. Překvapila mě i hustota štětin, protože je naprosto skvělá a štětec je opravdu hustý. Já ho používám na nanášení pudru a k tomu je opravdu skvělý! Produkt zbytečně nerozpráší kolem, ale krásně ho nabere a skvěle aplikuje na pleť. Už jsem ho hodněkrát prala a nebyl žádný problém, nevypala ani žádná štětina.
Délka štětce je 8,3cm a jeho cena se pohybuje kolem 169,-. Já ho mohu jen doporučit a je opravdu skvělý :)
Přidávám ještě pár fotek zachycující hustotu štětin.
Líbí se Vám tento štětec? Má ho některá z Vás také? :) Jak jste spokojené?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Pro mě je na nanášení pudru uplně nejlepší a jiný už ani nepoužívám :-)

      Vymazat
  2. Tak to jsem nečekala, že to bude takový chlupáč, většinou má takový typ štětce sotva 5 chlupů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapuje, že zrovna Avon dokáže vyrobit štětec s takovou hustotou štětin. :)

      Vymazat
  3. Ja ho mám tiež :) tiež som avon lady a zakúpila som si ho spolu aj s bronzerom luxe a používam ho len naňho :) ešte som ho síce neprala, bojím sa celkom kedže je taký vysúvateľný ale keď sa s ním tebe nič nestalo tak to skúsim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bronzer nepoužívám, takže štětec mám jen na pudr :-)

      Vymazat
  4. Na to že je to Avon (nečekala bych i dobré štětce) tak mě celkem článek překvapil! :) Možná se na nějaké štětce v katalogu kouknu až budu shánět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)