Brandnoozbox za říjen 2014 :)

by - 18:25

Ve čtvrtek opět dorazil box s jídlem, ale bohužel jsem ho nestihla nafotit dříve, takže proto je článek až dneska :) Zítra už bude článek v obvyklou dobu. 

Prvním produktem jsou 2 balení Knorr Bohaté šťávy. Jedno balení je na tmavá masa a jedno na světlá. Myslím si, že to jsou obyčejné bujóny. Akorát u nás doma jsou zbytečné, protože je mamka nepoužívá při vaření. Asi je pošleme dál. Balení stojí 46,-.

Dalším produktem je kávovo-čokoládová tyčinka Jsem kávová od Chocoland. Tyčinka je z belgické čokolády a má 31g. Cena je 10,-.

Nemám ráda pomerančové bonbóny, ale tyto od Chocoland Herba nejsou vůbec špatné :) Jsou želatinové v kyselém prášku. V balení je 90g a prodávají se za 24,-.

Další produkt, který doma nepoužijeme je Bešamelový základ od Vitany. Je vhodný na příprau omáček, ale bohužel obsahuje lepek, takže doma uplatnění nenajde. Má 400g a stojí 40,-

Další sladkostí jsou Mentos Rainbow. Už jsem je ochutnala a jsou mňami :) Mají 38g a stojí 18,-.

Velkou radost mi udělaly Krtečkovy bublinky, což je dětské šampaňské. Já takové věci mám ráda a na tohle už se těším :) Máme variantu s lesní směsí. Láhev je plastová, její obsah je 700ml a cena 40,-.

Další nápoj mi také udělal radost. Toto je Jumex 100% ananasový džus. Džusy miluju a tento si tak dám velmi ráda :) Má 500ml a stojí 39,-.

Posledním produktem na seznamu je Kend Delikates hořčice. Tento produkt nezaujme ale ani nezklame. Má 200g a stojí 29,-.

V boxu se objevil ještě jeden produkt, ale není o něm nikde žádná zmínka ani letáček. Je to jablkový cider, ale víc Vám o něm nemůžu říct. 
Tentokrát jsem nefotila dopis, tak doufám, že Vám to nevadí.
Jak se Vám líbí boxík? Už jste nějaký produkt ochutnali? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Mňam, dala by som si to všetko :O Toto sa im naozaj vydarilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle box se mi hodně líbí! :) Zkusila bych ty bonbóny, tyčinku a určitě Krtečkovy bublinky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! :) Hneď by som si niečo dala

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm Mentosky a džus bych hned snědla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)