Sada 4 kosmetických štětců :)

by - 6:30

Ano, opět jsem tady s recenzí na štětce. Moje sbírka štětců se už pěkně rozrostla, ale i tak mě baví se pořád koukat po dalších štětcích. Tentokrát padla volba na sadu 4 štětců v cestovních velikostech.
Objednala jsem si cestovní sadu štětců s bambusovou rukojetí a pouzdrem. Trochu mě překvapil nápis ECOTOOLS na rukojetích štětců, protože jsem čekala, že budou bez značky. Myslím si, že to nebudou pravé štětce ECOTOOLS a moc se mi nelíbí, že jsem dopředu netušila, že tento nápis budou štětce mít. 
Vzhledově se mi líbí balení štětců i jejich samotný vzhled. Rukojeť je bambusová, stříbrná část hliníková a štětiny jsou umělé a dvojbarevné. 
Taštička vypadá velmi roztomile a je vyrobená z 55% z konopného vlákna a z 45% z bavlny. Na dotek je pevná a sem tam na ní něco štípne. Asi ji sebou začnu nosit v tašce. Díky své velikosti je na to jako dělaná, protože se do ní vejde zrcátko, balzám na rty, rtěnka, sponky a tak podobně. Taštička se zavírá na bílý patent.
Teď se podíváme blíže na štětce. 
1) Baby kabuki- no není sladký? Tento štětec je šíleně roztomilý a velmi hebký na dotek. Z toho štětce už mi vypadlo několik štětin, ale nyní vypadávání ustalo a už ho nepozoruju. Je dobrý na nanášení pudru, i když není maximálně hustý. Já si ho nechám na cestování díky mini velikosti.  Pokud by někoho zajímaly rozměry, tak štětec má celkově na délku 5,5 cm a z toho štětiny mají 3,5 cm. 
2) Mineral Powder Brush- toto klasický štětec na pudr. Má štětiny příjemné na dotek a nevypadl mi z něj ani jeden chloupek. Na nanášení pudru se dá použít, ale já osobně mám raději štětce s kratšími štětinami a hustší. Myslím si, že by mohl být fajn na nanášení tvářenky a bronzeru. Na délku má 13 cm a z toho jsou 4 cm štětiny. 
3) Eye Shadow Brush- konečně je v nějaké sadě pořádný chlupatý blendící štětec! Z tohoto jsem opravdu nadšená a při líčení ho nedám z ruky. Je naprosto dokonalý na rozmazání stínů a vytvoření krásných přechodů. Má dostatek štětin, které jsou velmi jemné. Jeho délka je 11 cm a štětiny mají 1,7 cm. 
4) Concealer brush- tento štětec je na korektor. Bohužel se při přepravě nějak poničil a má zdeformované štětiny. Holt se to může stát a navíc cestoval hodně dlouho (z Číny). I přesto, že štětinky nejsou tak, jak mají být, jsem ho zkoušela používat na korektor a jde to s ním pěkně. Na dotek je pevnější než ostatní štětce a také z tvrdších štětin, takže si dobře drží svůj tvar. Na délku má skoro 11 cm a z toho mají štětiny skoro 1,5 cm.  
Všechny štětce jsem už několikrát prala a štětiny vypadly pouze z kabuki štětce.  
Chtěla bych zmínit, že štětce po prvním rozbalení vůbec nesmrděly. Tuto sadu si můžete pořídit na stránce postovnezdarma.cz za 279,-. 

Líbí se Vám tyto štětce? Také rozšiřujete nebo by jste chtěli rozšířit sbírku štětců? :)

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí sady štětců k recenzi. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tak ty vypadají parádně! :) Já jsem si teď koupila dva štětce od Essence (stačí mi tyto levnější) + jeden dražší v Sephoře, na ten jsem tedy obvzlášť zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska mi přišly nové štětce tak uvidíme :) moc si na ně nepotrpím a každý den používám hlavně štětec na pudr, někdy na tvářenku nebo na stíny, takže nejsem moc náročná :D Tyhle vypadají ale hezky, zvlášť ten malinký kabuki :D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeraju naozaj krasne!

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce se mi na pohled líbí ten baby kabuki, takový slaďouš :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)