Dove antiperspirant Maximum Protection :)

by - 6:30

Dnešní článek jsem málem nestihla ani napsat, protože jsem se musela učit. Ano, nechala jsem to opět na poslední chvíli :D
Obal mě překvapil, hlavně v tom jak málo produktu obsahuje. Občas se některé otvory ucpávají a produkt se dostává ven nerovnoměrně. Vůně je příjemná, taková čistá a i po nanesení jde cítit. Antiperspirant jsem zkoušela použít jak večer, tak i ráno a stejně mám pocit, že nic moc nedělá. Určitě nebrání pocení na 100%. Dále mi na něm vadí, že ihned po nanesení špiní oblečení. Jak na tmavém, tak i na světlém. Na obale se píše, že by měl obsahovat z 1/4 krém, který pečuje o pokožku podpaží, ale já po použití měla podpaží někdy docela vysušené a přitom jsem se potila normálně. 
Produktu je v balení 45ml a plná cena je kolem 150,-. 
Znova bych si už ho nepořídila a to kvůli tomu, že proti pocení nepomáhá, vysušoval mi jednu dobu podpaží a zanechává skvrny na oblečení.

Jaký je Váš oblíbený antiperspirant? Máte zkušenost s tímto? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já mám podobný od Rexony a zatím mi nic lépe nefungovalo ;) nanáším ho jen večer, protože ráno se nestihne rozložit a pak mi také dělá bílé fleky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Rexonou nemám dobrou zkušenost, tak nevím, zda zkoušet nebo ne.

      Vymazat
  2. Krémový antiperspirant bych chtěla vyzkoušet, ale pořád mě odrazuje to, že i "obyčejné" tuhé negelové antiperspiranty barví... :( Raději gelový nebo obyčejný deodorant ve spreji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krémový antiperspirant bych chtěla vyzkoušet, ale právě kvůli tomu barvení oblečení se bojím (stejně jako mě to štvalo u tuhých). Raději deo ve spreji nebo antiperspirant gelový (který jsem btw. taky ještě nezkoušela :D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)