Řasenka 1000 lashes od Dermacolu :)

by - 6:30

Tuto řasenku jsem vyhrála spolu s bází pod řasenku, na kterou jsem už psala recenzi a také s krásnou růžovou taštičkou. S bází jsem nebyla spokojená, jak to asi dopadlo s řasenkou?
Obal řasenky se mi líbí, je hodně barevný a řasenku díky němu jen tak nepřehlédnete. Konzistence řasenky je dost mokrá. Když jsem řasenku poprvé otevřela, ta mě překvapilo, jak moc je kartáček oblepený nějakými vlákny. Na fotce se mi to úplně nepodařilo zachytit, ale trošku to vidět jde. I tak jsem si myslela, že by mi řasenka mohla vyhovovat, bohužel má nějaké chyby, které nepřekousnu. Po aplikaci řasenky jsou řasy sice výraznější, ale taky jsou hodně slepené. Ikdyž je to objemová řasenka, tak mi nepřipadá, že by dodávala objem. Trošku prodlouží, ale to slepování se mi nelíbí. Kdyby jinak byla fajn, tak to slepování překousnu a pomůžu si jiným kartáčkem od řasenky, abych řasy rozdělila, ale řasenka během dne nevydrží. Drolí se a rozmazává pod oči a to je věc, kterou řasence prostě neodpustím. Nemám celý den čas na to, kontrolovat v zrcátku, jestli se mi rozmazala řasenka pod oči.
Řasenka má 12 ml a její cena se pohybuje kolem 250,-. Můžete si ji objednat například zde anebo si ji koupit normálně v drogérii.

Máte zkušenost s touto řasenkou? Máte rádi řasenky od Dermacolu? Jaká je vaše oblíbená řasenka? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Nikdy jsem řasenku od Dermacolu neměla, ale tady ten kartáček by mi možná vyhovoval :) zatím mě nejvíc nalákali na řasenku Party Mania :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle kartáčku jsem soudila, že mi bude vyhovovat, ale ne no.. :D

      Vymazat
  2. Taky jsem nikdy řasenku od Dermacol neměla, jenom od ségry jsem jednu vyzkoušela (nejsem si jistá názvem)... Zatím jsem si nejvíce z drogerkových řasenek oblíbila Astor Seduction Codes No.1! :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) Od dermacolu som ešte špirálu nikdy nemala , ale táto vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenky od Dermacolu jsem nezkoušela, ale kupovala jsem Party mania mamce k narozeninám a je s ní asi spokojená :D Mamka to tolik neřeší jako já, takže u ní má asi za 1. Já u řasenek vyhledávám hlavně objem a černočernou texturu. Tahle řasenka - jak jsi sama zmiňovala- objem moc nedělá, což mě by trochu vadilo.

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té Party Mania poslední dobou slyším nějak často :-) Kdybych teď žádnou jinou neměla, tak se na ni asi podívám :-)

      Vymazat
  5. mne robi sice o cosi lepsie riasy ako tebe ale stale to nie je nic wow :( ale niekto na druhu stranu preferuje prirodzene mihalnice a tomu by sa tato riasenka pacila!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale na obale mají napsáno, že je objemová. Takže lidé, co chtějí délku po ní možná ani nesáhnou, nemysliš? :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)