Univerzální balzám od Oriflame :)

by - 6:30

O těchto balzámcích musel slyšet snad každý. I já se k němu letos v létě dostala a začala ho testovat :) Dnes se podíváme jak jsme si spolu sedli :)
Obal balzámku se mi moc líbí a má i hrozně rozkošnou krabičku. Víčko se dobře šroubuje, ale zároveň pevně drží a neotevírá se samo. Trošku mi vadí, že je balzám v kalíšku a musím ho aplikovat prsty, no co překousnu to. Ale byla bych raději za balzám v tyčince. Vůně je opravdu příjemná a nepřipadá mi chemická. Konzistence balzámku je také příjemná a dobře se aplikuje a rozmazává. Balzám má široký okruh využití- např. na suché lokty a paty, na rty, suchá místa na obličeji nebo třeba na nehty. Já ho párkrát zkusila na lokty, ale nejvíce ho používám na rty. Když jsem měla rýmu, tak jsem balzám používala i na suchý a podrážděný nos. Musím se přiznat, že při každém použití jsem s balzámem spokojená :) 
Má 15ml, ale jeho cena je bohužel vyšší. Na internetu jsem našla ceny kolem 150,-. Vzpomínám jsi, že jsem tyto balzámy viděla v nějakém dárkovém setu v katalogu a tam vycházely levněji. Balzám se prodává v různých vůních a příchutích, takže se vybere asi každý. :) 

Máte rády tyto zázračné kelímky od Oriflame? Jaká je vaše nejoblíbenější vůně/příchuť? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Měla jsem doma ten klasický růžový a nebyl špatný :) ten set balzámků jsem viděla v katalogu a moc se mi líbil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, vůbec bych se nezlobila kdyby mě s ním někdo obdaroval :-D

      Vymazat
  2. Mám doma mandlový a taky ho používám jenom na rty :) Nanášení prsty bych přežila, kdyby to balení bylo trošku širší...

    OdpovědětVymazat
  3. Takový ten klasický v růžovém kelímku mě nikdy nezklamal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nikdy nezkoušela, toto je totiž můj první kelímek od Oriflame :)

      Vymazat
  4. Nepoužívam ich veľmi, občas na pery a pre tento účel slúžia dobre, mám ten klasický, ale objednala som si s vôňou mandľového oleja, takže sa naň teším.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyzkoušela jen tuto verzi, ale mám pocit, že mají i nějaký třešňový a ten mě moc láká :)

      Vymazat
  5. Já mám doma tu sadu 4kelímku vanilka,třešen,kokos,karamel vůně k nakousnutí (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti falt závidím :-) ta třešeň musí být boží :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)