Mé zásoby pečující kosmetiky 2 :)

by - 6:30

Tento článek jsem naposledy dělala před půl rokem a napadlo mě, že by mohlo být zajímavé udělat update. Přece jenom jsem nějaké produkty spotřebovala a přibylo mi pár nových. K produktům se rozepisovat nebudu, napíšu Vám akorát název. A ještě upozorňuju, neděste se :)


Balea třešňový šampon pro objem vlasů, Timotei kondicionér pro hnědé vlasy, Loreal termoochrana ve spreji, Vichy vyživující šampon proti padání vlasů, Amica suchý šampon.

Dermacol sprchový gel Aroma Rituals hroznové víno a limetka, Dermacol sprchový gel Aroma Rituals vodní meloun, Dermacol sprhový gel Aroma Rituals sladké mango, Possibility sprchový gel+pěna do koupele+šampon blueberry pancakes, Dove sprchový gel coconut milk, Avon sprchový gel zelené jablko.  

Luna tělové mléko s kakaovým máslem, Dermacol tělové mléko Aroma Rituals hrozny a limetka, Avon tělové mléko pomeranč a zázvor, Dermacol krém na ruce Aroma Rituals hrozny a limetka, Oriflame krém na ruce třešeň. 

Nivea zklidňující čistící pleťové mléko, Garnier čistící krém, Nivea čistící krém, Avon maska Planet Spa s ovocem acai, Avon maska Clearskin na černé tečky.

Saloos odličovací olej granátové jablko, Balea odličovací ubrousky třešeň, Balea odličovací ubrousky malina.

Dove Maximum protection, Avon Scent Essence, Avon tělový sprej pomeranč a zázvor, Avon sprej na nohy třešeň, Bath&BodyWorks antibakteriální gel na ruce Wildberry Blossom, Bath&BodyWorks antibakteriální gel na ruce Passionfruit Plum.

minulém díle jsem měla v zásobě 35 produktů, nyní jich mám 31. 
Taky si tak děláte zásoby? Nebo kupujete až Vám nějaký produkt dojde? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tak téda, máš riadnu zásobu :) .. Skvelý článok !

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :-D Ale zase to beru tak, že opravdu spotřebovávám profukty, takže se zásoby aspoň obměnují :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, taková sbírka, obdiv :D já jsem si kdysi taky dělala zásoby, ale poslední dobou prostě koupím, co mi dochází :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prostě kupuju, když vidím věci v akci. Je podle mě blbost si kupovat dražší věci, když se dají sehnat i levněji ;)

      Vymazat
  4. Ja mam obrovske zasoby, brzy na to planuji clanek na blog. Vetsinou kupuji, kdyz je neco limitovana edice nebo kdyz vim, ze mi to vyhovuje a je to v akci. Moc pekna zasoba. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limitky mě zas tak neberou, ale v akcích také nakupuju produkty do zásoby. :-) Až článek budeš mít, tak mi hoď odkaz, ráda mrknu :-P

      Vymazat
    2. Vcera jsem psala clanek www.dendyss.blogspot.cz :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)