Nákupy ČERVEN 2014

by - 6:30

Je první den v měsíci a proto jsem tady s článkem o mých zakoupených produktech za měsíc červen. Jdeme hned na tom :)
Mamka si v Avonu objednávala nějakou sadu a mezi dalšími produkty v sadě byla hydratační maska s ovocem acai a plody z Amazonie. Zatím ji mám schovanou v zásobě, ale můžu zatím říct, že voní naprosto božsky. Pokud by byla vlastnostmi tak skvělá jako voní, tak bych si ji objednávala pořád :) Jelikož byla v sadě, tak nevím kolik stála, ale má 75ml. V Tetě měli akci na Garnier Neo. Při zakoupení 2ks byl jeden za 50,-, takže jsme si se sestrou každá koupila jedno balení :) Mám ho ve vůni Shower Clean. Zatím ho pořád testuju, ale zklamal mě malý obsah. Když jsem se koukala proti světlu na obsah, tak byla méně než půlka celé tuby. V Avonu pak měli v akci pleťový gel s výtažky z echinacei a pšeničných klíčků za 29,-, na to, že má obsah 200ml je to super cena :) Sice je určený na mastnou pleť, ale i tak by mohl být fajn, zatím čeká v zásobě. V Dm jsem pak ve výprodeji ulovila olejovou masážní koupel na nohy s vůní pínie a citrónu od Alverde za 20,-. V Oriflame katalogu jsem narazila na novinku a to krém na ruce s vůní třešní. Třešňovou vůni miluju a za 39,- jsem ho tam nemohla nechat :) Má 75ml. Ještě jsem ho nezkoušela, ale voní nádherně.
V Avonu jsem si ještě objednala malý rozkládací hřebínek se zrcátkem za 29,- a velký kulatý kartáč za 49,- :)
V Avonu se jako novinka objevily mono stíny a já si jeden objednala. Můj odstín se jmenuje Soft vanila a je to opravdu krásný odstín na denní nošení. Bude recenze :) V Dm jsem si pořídila ColorTattoo v odstínu 35 ON AND ON BRONZE za 120,-. Nechápu čím to je, ale mi prostě nedrží. :/ no uvidím časem. V Tetě pak vyprodávali stíny od Flormar v takovýchto starých obalech, tak jsem si vybrala tyto růžové za 29,-. Minulý měsíc jsem si objednala ještě lesk, ale zapomněla jsem ho v nákupech ukázat. Je od NYC, je v odstínu 581 MIDTOWN MULBERRY a vyšel mě na 14,-.

Na stránkách Dermacolu se mi podařilo vyhrát soutěž o tento balíček. Obsahoval kosmetickou taštičku, bázi pod řasenku a řasenku 1000 Lashes. Časem bude recenze :) 
Vyhrála jsem pak ještě jednu soutěž, ale výhra dorazila až včera odpoledne, takže vám ji ukážu  příštím nákupovém článku :)

Co jste si koupili vy? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Taky jsem dneska dělala článek o nákupech :) Největší radost mám z odličovacího mléka Nivea.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tu koupel na nohy od Alverde mám taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty z Avonu vypadají moc dobře! Obzvlášť souhlasím, že maska voní naprosto božsky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)