3 produkty přírodní ručně vyráběné kosmetiky :)

by - 6:30

Dnešní článek bych chtěla věnovat přírodní kosmetice, která je ručně vyráběná a pořídila jsem ji na fleru od této prodávající. Produktů má v nabídce hodně, prodává i nádobky na kosmetiku a také suroviny. Já si vybrala bambucké máslo, aloe vera gel a mandlový olej. 
Aloe vera gel

Charakteristika a účinky: Aloe vera je jednou z nejoceňovanějších rostlin užívaných v kosmetice. Její gel obsahuje na 75 různých účinných látek - vitamíny, minerály, enzymy, aminokyseliny, saponiny a další. Výsledkem synergického efektu všech těchto látek je silně blahodárné a léčebné působení Aloe vera gelu. Pokožku vyživuje a silně hydratuje (má schopnost proniknout i do jejích nejhlubších vrstev), léčí popáleniny (i sluneční), jizvy a další poškození kůže, významně pomáhá v boji proti kožním problémům (akné, ekzémy, lupénka, opary, bradavice). Značně urychluje regeneraci a hojení kůže. Má také silné antibakteriální, antivirové a antimykotické působení.
Použití: Gel naneste v tenké vrstvičce na kůži. Aplikujte dle potřeby (pro výživu a hydrataci pokožky 1x denně, pro hojení a regeneraci i vícekrát denně). 
Složení: Čistý přrodní gel z listů Aloe vera, lisovaný za studena. 
<span>Aloe vera gel | <a href="http://img.flercdn.net/i2/products/0/9/6/173690/3/8/3845992/ejkwwzsxcyjgmv.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>
zdroj
Obal je plastový, víčko dobře drží a neotevřelo by se ani při cestování. Vůně gelu je úplně jemná a téměř nejde cítit. Vůbec nic mi nepřipomíná a nevím k čemu ji přirovnat. Konzistence je opravdu gelová. Používala jsem ho jen na leť místo krému a řeknu vám své dojmy jen z toho způsobu využití. Do pleti se vstřebává velmi rychle a také pleť hydratuje, ale je vhodný spíše na používání v létě. V zimě by to bohužel nestačilo. 
V balení je 25g a cena tohoto gelu je 62,-. Odkaz přímo na produkt- klik.

Bambucké máslo
Charakteristika a účinky: Bambucké máslo neboli karité se získává tradiční přírodní cestou z ořechů afrického stromu Shea tree a je jedním z nejlepších přírodních tuků v péči o pokožku. Hydratuje, vyživuje, zklidňuje, zvláčňuje a chrání proti nepřízni počasí. Má protizánětlivé a hojivé účinky, zvyšuje odolnost kůže proti infekcím. Obsahuje nenasycené mastné kyseliny, vitamíny A, D, E a F. Je také velmi vhodné pro citlivou dětskou pokožku.
Použití: Můžeme ho používat samotné nebo do něj přidat různé éterické oleje a získat tak krém s vlastní vonnou kompozicí. 
zdroj
Obal je taktéž plastový a nemám problém s tím, že by víčko na kalíšku nedrželo. Vůni nemá vůbec žádnou. Konzistence je hutná a typický máslová, ale při aplikaci se roztopí teplem a je hodně mastná. Tento produkt je vhodný na všechny suchá místa (např. lokty, paty, suchá místa na obličeji, na suché ruce). Všechny tyto místa krásně vyživuje, ale chvíli trvá než se vstřebá, protože je opravdu mastné. 
V balení je 25g a stojí 45,-. Odkaz přímo na produkt- klik

Mandlový olej
Charakteristika a účinky: Jeden z nejlepších rostlinných olejů používaných v kosmetice, vhodný pro všechny typy pleti včetně problematické a stárnoucí. Je bohatý na vitamíny (A, E, F), minerály a nenasycené mastné kyseliny. Hydratuje, regeneruje, vyživuje, pokožce dodává pocit hebkosti. Pomáhá při suché pokožce se sklonem k olupování a svědění. Velmi dobře se vstřebává, nezanechává mastný film. Má slabě mandlovou vůni.Lze ho dobře kombinovat s jinými rostlinnými oleji i éterickými olejíčky.
Použití: Do vlhkých dlaní si kápneme 1-2 kapky oleje, vetřeme do očištěné pokožky obličeje, příp. i dekoltu. Používat nejlépe před spaním. Protože olej poskytuje pleti komplexní péče, není nutné používat další hydratační či pěstící přípravky. Olej skladujte nejlépe v chladu a temnu.
<span>mandlový olej | <a href="http://img.flercdn.net/i2/products/0/9/6/173690/3/0/3088101/gaoxazoxabjsdw.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>
zdroj
Lahvička je plastová a víčko dobře drží. Hrdlo nemá žádné zúžené dávkování, takže trochu hůř dávkuje. Olej je podle mě úplně bez parfemace a jeho konzistence je (nečekaně) olejová. Dá se použít téměř na cokoliv, napadají mě koupele, suchá místa, vlasy... Já ho zkoušela používat na vlasy, ale nějak mi nešlo korigovat množství, takže jsem to většinou přehnala a vlasy byly umaštěné. Nejvíce jsem si ho oblíbila používat na podrážděnou pokožku nohou po holení a na to byl skvělý. Pokožku nechával krásně hydratovanou, ale vstřebával se trochu déle.
Prodává se ve 2 velikostech, můj má 13 ml a stojí 25,- a větší balení má 39 ml a stojí 59,-. Odkaz přímo na produkt- klik

Všechny 3 produkty vedle sebe:
 Ještě bych chtěla zmínit, že charakteristiky a účinky produktů jsem zkopírovala z popisů na fleru, ale použití jsem opisovala z lístečků, které mi přišly při objednávce kosmetiky jako součást balíčku. Nevím proč, ale trochu se liší od těch popis, co jsou napsané aktuálně v popisech produktů. 

Používáte přírodní kosmetiku? Je tu někdo, kdo si sám vyrábí kosmetiku? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Mám od téhle paní kokosový olej a je super! :) Určitě bych chtěla vyzkoušet i další výrobky z přírodně a ručně dělané kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem akorát kokosový a arganový olej a docela mě láká i ten mandlový, až spotřebuji zásoby olejíčků :D já bych se docela bála něco sama vyrobit, protože bych to určitě přehnala při mé nešikovnosti s množstvím a to by teprve bylo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se myšlenka vyrábění si kosmetiky líbí, ale nemám na to žádné suroviny, takže bych si je musela objednávat, pak věnovat čas tvoření.... Moc se mi do toho nechce :)

      Vymazat
  3. Tohle vypadá moc dobře :) Chtěla bych výrobky vyzkoušet.

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se podívej na stránky prodávající, má tam dost věcí a dokonce i nádobky na kosmetiku.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)